Khaffner Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Har Mario Kart 8, men hun er ikke fan av bilspill (strengt tatt ikke vært fan av noe slags spill tidligere), men kanskje det kunne ha vært noe!? Skal undersøke etter hvert.. Er Mario Kart 8 vi også spiller Har måttet tåle et par blåmerker etter å ha fratatt førsteplassen hennes rett foran mål Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Kan man spille to samtidig der? (Ikke at det er noe krav, bare lurer..) Jepp, man kan spille to samtidig, tror faktisk man kan være opp til fire spillere. Blir fort litt kaotisk, men det er jo bare morsomt. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Haha, artig tråd! Og gratulerer med suksessen Bone! Kjæresten min er ikkje akkurat begeistra for min hobby heller, men har fått ho med på Little Big Planet nokre gongar. Prøvde også Portal 2 ein gong, men det vart for vanskelig for nokon som aldri har spelt FPS på PC før. Kanskje vi skulle prøvd ut Lego her i garden også! Ho likte også å sjå på då eg spelte gjennom Skyward Sword, så må nok gå til innkjøp av ein Wii U om ikkje for lenge tenker eg. Super Mario 3D world kunne jo også kanskje vore noko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå