ingeplinge Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) hej jeg har bestilt meg en surface pro med i3 cpu. så jeg er på utkikk etter gode spill som en dårlig data kan spille. har et monster av en stasjonær pc som metter meg på spill.men trenger noe til dødtiden som kan bli på skole/reise.så jeg håper det er noen snille samaritanere her som kan anbefale meg gode spill til dårlig pc? glemte å si at jeg spiller alt mulig Endret 18. august 2014 av ingeplinge Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Skjekk ut Binding of Isaac, Rouge spill som tar litt tid å mestre. Anbefales. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 takk men har allerede koset meg en del timer med det spillet Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Du kan jo spille Hearthstone. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 (endret) har hørt litt om heartsone aldri spilt sånne kortspill men kan no gi det et forsøk. kom på at jeg kan no ta opp football manager igjen. krever vell ikke noe særlig den serien heller. Endret 18. august 2014 av ingeplinge Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Baldur's Gate og Baldur's Gate 2 har begge nylig blitt utgitt på nytt. Enhanced Edition heter det. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Theme Hospital 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Diablo? Half-life kanskje? Husker jeg spilte det på en gammel gammel Compaq når det kom ut, og den PCn var gaaaaammel. Day of the Tentacle, Monkey Island... Slikt? Another World =p ? FM krever faktisk en del. Eller... Krever og krever... Er møkk tregt =p Endret 18. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jones in the Fast Line. http://www.123spill.no/spill/2837/Jones-in-the-Fast-Lane Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ftl - faster than light. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 En eller annen Tetris-klone er jo den soleklare vinner her. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 (endret) takk for forslagene. slik som tetris blir sikkert litt for kjedeligt for meg liker mest noe med litt mer dybde. jeg vet om de fleste spillene av den type jeg letter etter og blir nevnt.Er vel mer dem bortgjømte perlene jeg letter etterser team hospital ble nevnt finnes det en version av det som kan spilles på win 8?edit fant det på gog.com Endret 19. august 2014 av ingeplinge Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Final Fantasy VII OG VIII? ikke akkurat bortgjemte, men... Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 World of Tanks kan spilles på svak PC dersom du skrur av HD-effektene. Ellers anbefaler jeg en mod til Jedi Academy: Moviebattles 2. Non stop multiplayer-action Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Strategi spill er jo supert på dårlig pc. Hva med Warcraft 3, eller alle 3. Commander & conquer, red alert osv. Noen av Anno spillene om du liker mer bygge spill. Fallout 1 og 2. Monkey Island 1-4. Snes Eumulator. Max Payne 1 og 2 Alien Vs Predator 2. Er selv glad i å game på gamle/dårlige pc'er. Tvinger deg til å finne frem gode gamle spill man kanskje ikke hadde spilt om man hadde sittet på en nyere pc Lenke til kommentar
squiike Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Grim Fandango Elastomania Age of Mythology Little Big Adventure 2 Psx og Snes emulator: Chrono trigger, Xenogears, FF6, Super Castlevania. Endret 23. august 2014 av squiike Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Surface klarer mye mer enn knuskgamle 2d-spill, bare sånn at det er sagt. The walking dead 1+2, The wolf among us, Divinity: Original sin og XCOM: Enemy within med Long war-modden er fire spill som burde flyte fint, og som fungerer fint i 30 minutters doser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå