joda_321 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg startet maskinen. plutselig var ikke dvd-romen og cd-brenneren der lenger (nei, ingen har stjålet dem). Jeg har startet maskinen på nytt, prøvd å installere dem på ny, men til ingen nytte. Hva er galt? mvh. joda_321 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg antar at du har sjekket kablene (Hvis ikke, Do so). En kamerat av meg hadde akkurat samme problemet.. Plutselig en dag var Dvd-romen hans borte, men siden BEGGE dine ble borte på en gang kan det jo være IDE kablen? Prøv å lån en kabel fra nabons PC og sjekk om det funker da.. Det kan jo også ha vært et lynnedslag..(?) Lenke til kommentar
Tatern Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvis du bruker Daemon Tools så er det en bug. Hvis så, fjern Daemon tools, det pleier å funke. Lenke til kommentar
goggendenandreda Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei les dette og lykke til CD-ROM-tilgang mangler, og meldinger angir feilkode 31, 32, 19 eller 39 etter at du har fjernet Easy CD Creator i Windows XP http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;314060 Lenke til kommentar
Ken_Tucky Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei les dette og lykke til CD-ROM-tilgang mangler, og meldinger angir feilkode 31, 32, 19 eller 39 etter at du har fjernet Easy CD Creator i Windows XP http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;314060 1339205[/snapback] Dette var en veldig gammel post ser jeg, men måtte bare svare her fordi jeg i dag fikk akkurat dette problemet med at dvd-brenneren min forsvant fra "Min datamaskin". Så fant jeg denne posten ved å søke på forumet, og det var jo veldig kjekt! Fikk faktisk feilen etter avinstallering av Roxio Easy Media Creator 8 (som var så full av bugs at jeg ikke giddet å bruke den, og jeg gikk i stedet tilbake til v7). Hadde en mistanke om at det var Media Creator'en som lagde problemet. Den linken ser ut til å være løsningen på problemet, så hvis Goggendenandreda ennå er aktiv her på forumet vil jeg bare si hjertelig takk til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå