Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg lurer på om det er mulig å ta fag fra vg3 samtidig som jeg tar fag fra vg2? Vil helst fylle opp dagene med flest mulig fag så hadde vært greit om det gikk an å fks ta norsk, historie og religion vg3 og psykologi eller et annet programfag fra vg2. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Er det slik at du går på videregående nå? Altså i andreklasse? Vil det ikke i så fall være utrolig mye arbeid? Ja, det er mulig og ta fag som privatist fra vg3, og vg2 samtidig. Det er ikke noen regel mot det, men hvis du går vg2 nå, vil du bare slite deg ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Går på videregående ja. Det er litt komplisert men går egentlig tredje. Greia er at jeg mangler enkelte fag fra vg2 i og med at jeg var deltidselev ifjor. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 I min tid gikk det an. Gikk på en ganske liten skole, og der måtte vårt kull ta kurs tilsvarende Biologi 2 før Biologi 1. Såvidt jeg erindrer ble det sagt at det ikke var optimalt, men fullt ut overkommelig. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Funket helt fint når jeg gikk på vgs for noen år siden. Da tok jeg andre- og tredjeklasseengelsk samme året. Riktignok andreklasse som privatist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ok da håper jeg det forsatt er mulig. Skal møte rådgiver innen noen dager så får sikkert oppklar det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå