Roar Kneppen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Savannens dronning på morgenvandring - serie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei, Roar! For meg en interessant serie, spesielt da jeg oppdaget at det er V3 som ender opp som mitt foretrukne! Utradisjonell vinkel og "alt for langt unna", men i dette bildet ligger det en fortelling gjemt. Derfor, - mente jeg Vh. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Hei, Roar! For meg en interessant serie, spesielt da jeg oppdaget at det er V3 som ender opp som mitt foretrukne! Utradisjonell vinkel og "alt for langt unna", men i dette bildet ligger det en fortelling gjemt. Derfor, - mente jeg Vh. Tror jeg forstår at kanskje ikke minst for deg som ofte holder på med landskap så gikk V3 hjem. Jeg fulgte henne fra hun kom mot oss, passerte oss og fortsatte videre utover den enorme savannen. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fin serie dette. Enig med O.B. her - V3 er min favoritt. Jeg skulle ønske du dempet rødfargen litt men det gjør du nok ikke. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hiver meg på de andre, Flott serie. Hun ser ut som dronninger flest, Mektig! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 En flott serie, med gløden av morgenlyset i løvepelsen. Jeg liker V2 best, selv om du har et forstyrrende strå foran bakbeinet. Her får du øyekontakt med savannens dronning. Melvin Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Enig med MotoG her V2 er best men strået trekker litt for mye oppmerksomhet.Man ser jo nesten rett i ansiktet på dronningen. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Interessant å se at løvinnen konsekvent bruker "stien" å gå på. Sikkert mye mere behagelig...? Ellers så er jo et slikt motiv spennende for oss som ikke kommer seg utenfor Østfold mesteparten av året. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Enig med MotoG her V2 er best men strået trekker litt for mye oppmerksomhet.Man ser jo nesten rett i ansiktet på dronningen. Nå hadde jeg jo flere tett på i denne serien som er på 9 bilder så kunne kanskje valgt et annet der det ikke var et strå som var til besvær, men var kanskje litt for rask i vendinga? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg