Gjest Slettet-FbNzTh6U Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 slik jeg leser det ser det ut som om de ønsker å forhindre at du får programmer type "din datamskin er treig last ned dette programmet for å fikkse det" og slike ting. Ikke forhinde at du laster ned programmer dær du får valget om du vill endre startside etc. men de som bare gjør det uten at du har noe valg. Dette er jo selfølgelig en funksjon som ikke er tiltenkt "data kyndige" men de som ikke vet bedre. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Som et apropos så mener chrome at denne linken inneholder skadelig programvare, og blokkerer derfor nedlastningen når den er ferdig... Det blir jo også en slags måte for google å kontrollere hvordan internett fungerer. Funker helt fint hos meg. Sikker på at det ikke er snakk om "false positive" i ditt foretrukne antivirus program? Øhh. Nei. Oppgrader chrome så skal du se hva som skjer... Denne endringen har ikke kommet til Mac versjonen av Chrome som jeg brukte da jeg skrev innlegget. Jeg ser nå at siste oppdateringen til windows versjonen har denne feilen, noe må være virkelig galt hvis Chrome mener at Eclipse er farlig Lenke til kommentar
oldis Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Oh the irony! Har da fått både chrome og google toolbar forsøkt prakket på meg ved download av andre program? Rydde opp i eget reir først? AtW Ja, jeg vil også gjerne nevne paradokset med at Google selv pusher egne produkter (toolbar, chrome) gjennom andre (Adobe Flash oppdateringer, diverse freeware/shareware bundles). Skal de nå begynne å flagge disse som potensielt ondsinnede? Edit: Legger til at her på jobben er det en lav prosentdel av de som har chrome på PC'en som faktisk aktivt selv har ønsket. Som regel har den sneket seg inn via flash-updater. Svært få har innvendinger mot at vi avinstallerer den. Endret 20. august 2014 av oldis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå