AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei. I natt ble jeg veldig kald uten grunn og veldig kvalm. Så kasta jeg opp og har gjort det flere ganger hver eneste time siden da. Kroppstemperaturen min er også 34,5. Hva skal jeg gjøre? Er veldig redd. Og hva kan jeg gjøre med skoleplass, jeg mister vel den nå? Anonymous poster hash: f0db9...676 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kroppstemperatur under 35 ansees som hypotermi. Ring legevakt asap. Skoleplass mister du ikke med legeerklæring, noe du vil få. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Helsa først! Blir ikke noe skoleplass uten livet i behold heller. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Dersom kropstemperaturen er under 36 grader og du klarer å skrive på et tastatur, da er det noe galt med termometeret. Du har omgangssyke, og det går over av seg selv. Pass på veskebalansen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Dersom kropstemperaturen er under 36 grader og du klarer å skrive på et tastatur, da er det noe galt med termometeret. Du har omgangssyke, og det går over av seg selv. Pass på veskebalansen. okei, det er kjæresten min som er syk, bre prøvde å gjøre det mindre komplisert. Drar hjem til henne nå og skal se henne og hvordan D er. Hun er alene og ingen kan passe på. Anonymous poster hash: f0db9...676 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå