AfterGlow Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har levert knallresultat.Verdens største PC-produsent selger flere telefoner enn PC-er Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvilken mobil? http://shopap.lenovo.com/in/en/smartphones/ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken. Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for.... Endret 18. august 2014 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
golagha Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har hatt forskjellige Lenovo jobb PC'er i over 8 år, og har vært meget fornøyd. Gleder meg til Lenovo mobiltelefoner også blir tilgjengelige i Norge.(gjennom godkjente kanaler) Lenke til kommentar
SilentButViolent Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Vil nå påstå at bl.a Yoga 2 Pro er en fantastisk god maskin som er bygget kvalitetsmessig korrekt. Å bruke den som fjøl i tillegg er en fornøyelse:) Beste hybriden etter min mening. Lenke til kommentar
larso093 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken. Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for.... Eg styrte unna dei siste lenovo pcane då eg såg dei hadde fjerna trackpoint knappane. "chiclet" tastatur er og skuffande. Men skaffa meg ein t420s i staden for og den får duge ei god stund (Savner ein god ips skjerm som dei nyaste modellane har). Lenke til kommentar
zelvuc Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvilken mobil? http://shopap.lenovo.com/in/en/smartphones/ Hei venter på tlf. fra Lenovo Mod. P780 fra http://www.iwill.no/Mobiltelefon+Android.439/Lenovo+P780+3G+5%22+IPS+HD+1280x720+Android+-+Sort.3054.htmlDen vil dekke mitt behøv for tlf. med veldig bra batteri ( 4000mAH !! ) Er det noe som har erfaring med P780 ? Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken. Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for.... Har ingen erfaring med W-serien, så kan ikke uttale meg om kvalitetsfølelse der, men har selv sverget til T og X serie siden jeg begynte på grunnkurs og kjenner meg ikke igjen i dine erfaringer, anskaffet meg en T420s for noen uker siden med i5 og den er god som gull og den fantastiske byggekvaliteten er der ?? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken. Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for.... Har ingen erfaring med W-serien, så kan ikke uttale meg om kvalitetsfølelse der, men har selv sverget til T og X serie siden jeg begynte på grunnkurs og kjenner meg ikke igjen i dine erfaringer, anskaffet meg en T420s for noen uker siden med i5 og den er god som gull og den fantastiske byggekvaliteten er der ?? T420 er en fantastisk maskin. T440 derimot, nyeste generasjon har fått "nytt" skall og alt som heter MIL-spec og slikt er borte. Lenovo sine bærbare er nå ca like robuste som acer og asus...... de litt eldre modellene er gull. Ikke kvitt deg med T420 din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå