Mr. President™ Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Bare å takke Arsenal. 3 assists for Fabregas allerede... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg skal innrømme at jeg er jævlig misunnelig på ambisjonene Chelsea har vist i sommer med å signere akkurat de spillerne de trengte. Ikke noe tull. Nå ser vi også at ting fungerer. Greit nok, første kampen for sesongen er ikke ferdigspilt en gang, men det ser ekkelt lovende ut for Chelsea i år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Dra til helvete dommer. Klar kontakt.Jo men der mener jeg Costa oppsøker situasjonen ved å la foten henge igjen etter. Ut fra hvordan jeg tolker situasjonen ihvertfall. Og så?Og så?Det er et ureglementert forsøk på å skaffe seg et frispark/straffe hvilket, i likhet med filming, belønnes med gult. Alle slags forsøk på manipulering av dommeren (f.eks vifte med "kort" foran dommeren for å tvinge frem kort på motstanderen) er så vidt jeg vet straffbart. Endret 18. august 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Haha Hazard, det kan umulig være lettere å gjøre det der enn å bare bruke venstre ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Å henge igjen med foten er ikke å manipulere dommer, men å manipulere motspiller. Det er ikke ikke ureglementert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har Webb gitt seg? Nei, nå skal United slite med noe høyere plassering enn i fjor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Reprisene viser da helt tydelig at han ikke filmer men blir tatt etter at han sparker ballen videre. Spesielt i normal hastighet, men også i saktefilm. Det er lov til å oppsøke frisparksituasjon. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Å henge igjen med foten er ikke å manipulere dommer, men å manipulere motspiller. Det er ikke ikke ureglementert. Ehh, jo? Det er jo det samme som å oppsøke situasjonen. Kunne løpt over, valgte å være feig og henge foten igjen. Gult kort for filming er kanskje strengt, men det er ihvertfall ingen straffe. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har Webb gitt seg? Nei, nå skal United slite med noe høyere plassering enn i fjor. ha-ha-ha Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Reprisene viser da helt tydelig at han ikke filmer men blir tatt etter at han sparker ballen videre. Spesielt i normal hastighet, men også i saktefilm. Det er lov til å oppsøke frisparksituasjon. Det er sinnsykt feigt, da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Bare å takke Arsenal. 3 assists for Fabregas allerede... Blir nok opp mot 30 assists på ham. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hør Langli a! Heldig enig. Klar straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Morten Langli <3 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det er ikke straffe hvis han planter foten sin, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 ITT: Manu, Liverpool & Arsenalfans på jakt etter noe å ta Chelsea på. Søtt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) De har tydeligvis gjort det til en gimmick at Langli skal bli opphisset, fysj. Ekkel type. Klar straffe og ikke gult, men Costa går jo helt klar for å få den også, og hvorfor skulle han ikke det Langli? Han kunne fått straffe og rødt kort på keeper... Endret 18. august 2014 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Cesc sitt blikk, og Schurrle som løper i bakrom er oppskriften nydelig mål/assist. Syns det var straffe, Costa hadde runda keepern, hvorfor skulle han kaste seg, lurer på hvem JM bytter inn? Zouma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå