zupreme Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei Har et 7" nettbrett liggende. Ønsker noen tips til hva det kan brukes til, annet enn en forvokst minnebrikke Har Android 2.2 som jeg ikke får oppgradert. (Har prøvd å roote) Begrenset tilgang til apper osv. Har USB-inngang type A, lyd ut, minnekortleser, WIFI. Noe moro det kan brukes til?? Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fjernkontroll til tv/stereo eller til lysstyring av hus/leilighet, vekkeklokke, bilderamme, radio, barneleke. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Brevvekt, wifi-router på hytta, se på film for barn i bilen, eller selge den til noen som har mer bruk for den. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Time for time-visning av Yr, nettradio, MP3-spiller, sanntidsvisning for kollektivtrafikk... Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Takker. Noen gode forslag her ja Dessverre dårlig skjerm (kapasitiv touch) med dårlig innsynsvinkel Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har selv en Galaxy Tab 1 8" som blir brukt som musikkavspiller fra Spotify på anlegget. Er det eneste den funker som. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Om skjermen ikke suger alt for hardt: Digital fotoramme? Når jeg setter min i docken i stuen så kjører den automatisk som digital fotoramme med enkel visning av klokke og vær. Bruker programmet "Dayframe" til dette og er jævlig fornøyd med det, men det finnes hauger av andre gode alternativer. Endret 18. august 2014 av MentalMoose Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 om det er kamera på den kan du sette den opp som ett overvåkningsakamera. Om ikke kan du alikevell bruke den til å ta opp søvnprat f.eks. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Om skjermen ikke suger alt for hardt: Digital fotoramme? Når jeg setter min i docken i stuen så kjører den automatisk som digital fotoramme med enkel visning av klokke og vær. Bruker programmet "Dayframe" til dette og er jævlig fornøyd med det, men det finnes hauger av andre gode alternativer. Bra forslag. Dessverre har jeg ikke tilgang til Play Store på denne pga gammel Android...Skjermen er crappy, så den fungerer ikke tilfredsstillende som fotoramme. Har prøvd det Får vell heller ikke installert Spotify på den. Merker at denne er utdatert ja Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Har du en annen Android-enhet kan du bruke denne til å laste ned APK-filene fra Play Store, deretter må du kopiere dem fra den ene enheten til den andre med minnekort, kabel eller OTG-USB. https://play.google.com/store/apps/details?id=apk.downloader Når du får installert DropBox-app på nettbrettet blir det enklere å kopiere da du bare lagrer APK i Dropbox. Endret 20. august 2014 av Frobe Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Er det så enkelt? Ja har en HTC med samme minnekort-slot som nettbrettet Får prøve det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå