AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker å jogge på fjelltur og da har jeg på meg vanlige joggesko. Igår ble jeg veldig våt på fotene mine og når jeg kom hjem hadde jeg litt badehud under foten. Dusjet, la meg for og sove og tenkte ikke mer på det. Idag når jeg sto opp så klødde det noe inni grønnjævlig under begge fotene mine. Noen som vet om en krem eller noe som funker? Det er ikke snakk om sopp eller noe sånt. Anonymous poster hash: 34062...8cb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Om det ikke går over så er det vel fotsopp da - og da kjøper du Lamisil på apoteket. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Tipper du har fått tørr/irritert hud på føttene. I såfall funker vanlig fuktishetskrem. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Syntes det er crazy at du kan jogge på fjellet i en alder av 3 år. "Fotene"? Really, sir/madam/child? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå