knekten Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Nøtteskrike Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei knekten. Morsomt bilde av nøtteskrika på den slitte skoa Formoder at du har lagt mat oppe i skoa ? Bakgrunnen er uforstyrrende og flott. Skrika har du fanget i en morsom positur og skarpheten er upåklagelig. Arvid. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Festlig arrangement og flott bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Nøtteskrika har visst gått skoa av seg. men hva spiller det for rolle så lenge maten er i nebb. Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint. Perfekt plassering i flata og bakgrunnen akkurat passe sløret så den har litt liv i seg. Roar Lenke til kommentar
knekten Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Nøtteskrika har visst gått skoa av seg. men hva spiller det for rolle så lenge maten er i nebb. Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint. Perfekt plassering i flata og bakgrunnen akkurat passe sløret så den har litt liv i seg. Roar Takker og bukker ,ja det var jo nøtter i skoen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 En av mine favoritter dette. Flotters Lenke til kommentar
knekten Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 En av mine favoritter dette. Flotters Hei Jan Erik Takk for kommentaren Lenke til kommentar
knekten Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 En av mine favoritter dette. Flotters Hei Jan Erik Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg