Gjest member-296438 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Abra Havn 1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kadabra havn neste? Ikke mye å utsette på dette i fint lys med god skarphet som henter ut alle fargene og massevis av detaljer. Når det gjelder beskjæring på slike bilder er det lett å lide valgets kvaler. Jeg gjorde et par forsøk og kom til at i høyresiden kutta jeg akkurat i hjørnet på huset slik at kanonen kommer rent ut fra ramma. Til venstre kutta jeg vekk fragmentet av et brunt hus i kanten så kanten skjærer i det hvite huset. Slik synes jeg kantene blir roligere. Men så er det den smaken og baken som nesten alltid vil være med å bestemme. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Takker for kometaren, Kneppen. Dette er faktisk hjemmehavnen til Kaptein Sabeltann! Et av de mange flotte tingene de har fått til i Dyreparken, Kristiansand. Vel verdt et besøk for voksne også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg