Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Dompap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei Jan Erik. Fint portrett av dompapen. Godt komponert,fin bakgrunn og god skarphet. Arvid. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Skarpt og flott foto av vintergjesten min! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Her likte jeg ikke helt løsningen din med utgangen nede i høyre hjørne så jeg tillot meg å forsøke. Beste løsning hadde vært med diagonalen ut på nedre ramme i og med at den kommer inn på venstre, men det funka dårlig så jeg tok et kutt til høyre så laven forsvant og greina gikk reint ut på høyre ramme. greina. Muligheten for å ta ørlite litt til venstre for å gi inntrykk av nok luft til høyre er til stede, men ikke nødvendig slik jeg ser det. Tror du kan kompensere med litt mer skarphet. Er et klikk for mye så reduser det med fade. Nå vet jeg jo ikke om du tenker som meg at et bilde er sjelden så bra at det ikke kan bli bedre. Roar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Hei Jan Erik. Fint portrett av dompapen. Godt komponert,fin bakgrunn og god skarphet. Arvid. Takker så mye Skarpt og flott foto av vintergjesten min! Takker så mye Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Her likte jeg ikke helt løsningen din med utgangen nede i høyre hjørne så jeg tillot meg å forsøke. Beste løsning hadde vært med diagonalen ut på nedre ramme i og med at den kommer inn på venstre, men det funka dårlig så jeg tok et kutt til høyre så laven forsvant og greina gikk reint ut på høyre ramme. greina. Muligheten for å ta ørlite litt til venstre for å gi inntrykk av nok luft til høyre er til stede, men ikke nødvendig slik jeg ser det. Tror du kan kompensere med litt mer skarphet. Er et klikk for mye så reduser det med fade. Nå vet jeg jo ikke om du tenker som meg at et bilde er sjelden så bra at det ikke kan bli bedre. Roar Takker for tips.Laven? På greina?...det hvite er snø... :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg