Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten litt pinlig dyr, i min konfigurasjon så kostet den noe over 6000 med ca 40% rabatt, vet ikke hvor lett det er å få rabatt,

Å svarte Gabriel! Stiv pris, men er sikkert verdt det. Hva stoff er det egentlig, jeg synes det så litt sånn herlig "gammeldags" ut (legg merke til at jeg ikke sier dette for å provosere)

 

Men det blir nok en billigere stol for mitt vedkommende ja, for denne jeg har nå er fæl....

Lenke til kommentar
Nesten litt pinlig dyr, i min konfigurasjon så kostet den noe over 6000 med ca 40% rabatt, vet ikke hvor lett det er å få rabatt,

Å svarte Gabriel! Stiv pris, men er sikkert verdt det. Hva stoff er det egentlig, jeg synes det så litt sånn herlig "gammeldags" ut (legg merke til at jeg ikke sier dette for å provosere)

 

Men det blir nok en billigere stol for mitt vedkommende ja, for denne jeg har nå er fæl....

Det er ett syntetisk stoff av en eller annen sort, vet ikke hva det heter, ligner litt på skinn i utseende, og personlig synes jeg det har en fin og komfortabel tekstur.

 

Så på ett par stoler som også var ganske bra, som var litt billgere, det var hos EFG-wingerei eller noe, men de passet ikke for meg pga at jeg er høy, men binders har noen som ikke er så ill, rambuli eller noe sånt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...