Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke varmt med lyskasteren da?

Jo.. Jeg slo den på for å vise rommet, hadde ikke sett noe ellers. er ingen lys i rommet

skikkelige, men hadde 3x 600w lyskastere. Så brukte like godt dem :) Hihi...

 

Men de står ikke lenge på - lagde en film her inne (på rommet) for litt siden, og det ble

STEIK varmt av bare én lyskaster. - Da jeg tok noen intervju til en dokumentar brukte

vi alle 3, - hehe.. Ble varmt det. Spesielt for personen som måtte holde reflektoren....

:D

Lenke til kommentar
Ok, her er ett par utsnitt av nerdebula mi:

 

Legg merke til den custom-bygde hemsen i mahogny(!)

 

AtW

La merke til stolen din jeg, den så fet ut... Gammel en eller?

 

Edit: 667 the OTHER neighbour of the beast

Den er veldig komfy ja (dvs er ikke alle som liker den), den er ganske ny, en HÅG (H05 tror jeg er modellen), desverre er den ganske dyr, har en aldri så liten ryggskade etter en litt heldig episode i min ungdom, så jeg fant ut at jeg burde investere i en bra stol så tidlig som mulig.

 

AtW

Lenke til kommentar
Den er veldig komfy ja (dvs er ikke alle som liker den), den er ganske ny, en HÅG (H05 tror jeg er modellen), desverre er den ganske dyr, har en aldri så liten ryggskade etter en litt heldig episode i min ungdom, så jeg fant ut at jeg burde investere i en bra stol så tidlig som mulig.

 

AtW

Ganske dyr vil si? Vel, det er som du sier, like godt å investere i kvalitet først som sist. Bor på studenthybel her i Narvik, og kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har sittet i en verre kontorstol. Regner med at jeg får den gollumeryggen etterhvert...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...