diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Bare øl her i gården haha.. må bli 18 før jeg kan brife med det Sete: fin bule det der da.. og fint Lego skip (eller playmo) Endret 20. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Bare øl her i gården haha.. må bli 18 før jeg kan brife med det *kremt* ja.. man må visst det .. vil jo ikke drømme om å bryte norsk lov heller Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 bryte norsk lov? snakker ikke om å drikke snakker om øl på rommet jeg da Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 bryte norsk lov? snakker ikke om å drikke snakker om øl på rommet jeg da Hehe, er det mamma som nekter? bor i en liberal husstand jeg så Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det stoppet aldri meg når jeg var 15 Men hør på din mor du Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hva er max sizen på bilder her? legger ut linker for sikkerhets skyld Nytt bord Ikea bord Ny pult fått ny, eller rettere sagt byttet pult med mine kjære små søstre... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Her er mitt nye rom, ikke kommet helt i orden. Mangler en god PC pult, men det kommer nok etterhvert. Er ikke sikker på at jeg gidder det, ettersom at det er under et år til jeg flytter igjen, og jeg er hjemme toppen en dag i uka for tiden.. Time will show! Nå som dere har sett rommet mitt, så kan dere alle føle dere litt bedre. Endret 21. august 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 En Lowepro kamera-bæreveske du har der nikk0? har en sånn jeg og, til G5'en.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) ser ikke noe bilde jeg.... Edit: funket å trykke på det ja Endret 21. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Usj, du må slutte å kjøpe 1-litersflasker med Cola. De er skikkelig jalla. :-\ Lenke til kommentar
sete Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det siste bildet på min nerdebule-post (se forrige side) var linket feil, og det var ingen som oppdaget det!? :!: Eller kanskje det var ingen som trykte på Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Når vi snakker om cocaholiker: [img...]http://www.home.no/hiddendragon/Colatorn%202.jpg[/img] (tårnet har vokst en del siden det bildet ble tatt da) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 det der får jo du nesten 40 kr for kjøp mer cola for det... Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Usj, du må slutte å kjøpe 1-litersflasker med Cola. De er skikkelig jalla. :-\ Men de er jo sinnsykt gode å drikke av da edit: Når det var snakk om cocacolisme ja... Endret 22. august 2004 av razer Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er kanskje ikke så imponerende men.. jeg har akkurat panta 99% av alle flaskene jeg hadde.. So here goes: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har faktisk slutta å drikke cola for noen uker siden. Ser ikke de 3 nederste radene i tårnet. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 En Lowepro kamera-bæreveske du har der nikk0? Det er nok bæreveske til en Olympus Camedia C-4000 Zoom, tror jeg det heter.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har fikset litt på rommet mitt nå, so here it goes! Det stod PC'n før! Tomt og trist nå! Nå er PC'n flyttet dit! Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Her er det bilder av ”hybelen” min. Ikke noen lekker skue akkurat. Det hele er et gammelt hus på en stor gård hvor vi bor 4stk på hvert vårt rom med felles kjøkken og bad. Jeg flyttet inn på søndag, så det ser rimelig stusselig ut her. Her er i hvertfall sofakroken min med ei hylle med noe småting i Her sitter jeg i sofaen min når jeg tar bilde av min Philips 28” widescreen tv med tv2-værdame på.. ved siden av er klesskapet mitt med diverse dritt i i tillegg. Og her har jeg pc’en min osv. men jeg har ikke nett her.. noe som gjør meg rastløs, når vi ikke konsumerer alkohol i huset... Huset er fullt av folk hele tida, populært sted Jeg må sitte oppå soveposen min for å rekke opp til data’en min.. fordi det ”flotte” antikk bordet til de jeg leier hos må stå der.. og det er så høyt.. evnt. Lav stol.. ..og til slutt er senga mi.. Den er bak pc’en og stolen der. Den senga er så utrolig liten, jeg ligger med føttene mine oppå den kanten bakpå senga, og det er ikke spesielt godt. Dessuten er den så smal også, så jeg vurderer å ta med dobbeltsenga mi hit kanskje. ;D Tja.. jeg går da på Jønsberg Landbruksskole… Her skjer det i grunn mye rart hele tida, spesielt i hybelhuset våres. Det er et samlested for folk som bor på internatet på skola osv. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har faktisk slutta å drikke cola for noen uker siden. Ser ikke de 3 nederste radene i tårnet. Vær forsiktig med å drikke så mye juice! En bekjent av meg kapitulerte med nyresvikt og rett på sykehus etter å ha drukket kun juice over lang tid..... Pretty Scary That Is. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg