Tåkefyrste Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Slik ser det vel ut der jeg sitter nå (gammelt bilde, men) Øl og data, mmm Hos fattern Noen få PC'er Endret 12. august 2004 av apollox Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Apollox.. herreminhatt.. denne var nice Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ang NAD: Jeg har hatt et par-tre nad produkter, blandt annet C320 og C350. Jeg hadde en 218THX. Mye effekt, men det er også det eneste, så den solgte jeg og kjøpte rotel forsterkeren i stedet. Dæven, du har brukt gode penger på anlagen og underholdning, det får en si. Respect. (Man er da hipp). NAD har jeg selv hørt på, men det var noe med det som ikke appellerte til meg, det kan nok ha litt med designet å gjøre, men jeg er ikke helt sikker selv. Det er liksom det som er det store problemet mitt, jeg vil ha i både pose og sekk, både design og flott lyd. Det er derfor jeg har, om jeg noensinne får nok penger til det (ser svart ut nå som man har blitt student), lyst å basere et evt surroundanlegg på Audiopro høyttalere. Har ikke tenkt helt på hva forsterker jeg kunne tenkt meg, men det er litt fristende å sette sammen fem vincent "monotrinn" (SP-996) og få en surround-forforsterker til å kontrollere disse... Har ikke hørt lyden på de montrinnene, men har tiltro til vincent, når jeg tenker på hva jeg har hlrt av deres andre "billige" forsterkere. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hehe, venstre del søppel midten: PC høyre: audio Har da høytalere på høyre og venstre side. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) *EDITEDIT* Fikk til digitalkameraet nå! :D Laster opp nye bilder, ny post kommer snart! Endret 12. august 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 må si at folk hadde evig nice buler her.. apollox spess Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Her kommer nye bilder av bula.. Tatt med digitalkamera! Her er altså PC-pulten min En flott hylleseksjon med filmer/datadeler etc. Jobbepulten min! GjestePC og sofakrok.. (Litt rotete menmen ) DETTE er det ingen andre som har i sine buler! Flott kunst Jepp jepp! Endelig litt kvalitet på bildene! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 DETTE er det ingen andre som har i sine buler! Flott kunst Jepp jepp! Endelig litt kvalitet på bildene! Nåh, må ikke være så sikker på det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) hehe.. Kunst er ikke så uvanlig som jeg trodde da.. Pene bilder! *EDIT* Slenger opp ett nytt kunstbilde! Endret 12. august 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 masse kunst her da... har ingenting.. har en LOTR plakat hvis det gjelder Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Apollox --> Rommet ditt var nice ! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hehe.. Kunst er ikke så uvanlig som jeg trodde da.. Pene bilder! Nei jeg har for tiden to reproduksjoner (malerier av obduksjoner), men ikke nok vegg til å henge de opp. Studenthybel... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nope, kunst er ikke uvanlig Selv har jeg dette bildet: Det er litt moderne kunst, men det er kunst Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Moderne kunst er vel å ta litt i. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 http://home.no.net/apollox/images/mypc/4.jpgHos fattern Den skjermen der er så evig nice! Har den selv! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 DETTE er det ingen andre som har i sine buler! Flott kunst Kall det gjerne kunst! Kirsten Dunst Kunst... Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ingen slår kunsten min, har kluppt ut grandiosa framsida å hengt opp på veggen Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 pZion: DU, har kunst. Biler, eller.. i grunn alt med motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg