XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ok ok.. nå har jeg begynt å bli smigret over all den fine kose pratinga om det ryddige rommet mitt.. så jeg tester å rydde d et på nytt å tar bilder.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ok, here goes. Jeg må bare innrømmet at jeg har flere "nerdebuler", dvs deler av huset jeg trives i Her kommer nerdebule nr2, og den nå mest brukte. Her har jeg det jeg trenger, og det er nærmere kjøleskapet og babyalarmen enn pc-rommet.... Og en liten cooool vinkel på det hele (vel nesten hele): DrE Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://home.no.net/drerling/bule003.jpg er du sånn som surrer sammen xbox kontrollene etter hver gang du spiller? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 er du sånn som surrer sammen xbox kontrollene etter hver gang du spiller? Noe galt i det? Jeg surrer sammen mine PS2 kontroller etter jeg er ferdig å spille. Da ser det så ryddig og fint ut Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://home.no.net/drerling/bule003.jpg er du sånn som surrer sammen xbox kontrollene etter hver gang du spiller? YES! Vent til du har en sønn eller datter på 6mnd+ som begynner å utforske ledninger, og det som måtte befinne seg i andre enden av ledninga... Tro meg, jeg er ikke ryddig av natur. Hvem som helst kan skrive under på det, men når det kommer til ledninger i stua så prøver vi å holde det på et minimum. Det samme med evt fjernkontroller på gulvet. Minsta går løs på det meste DrE Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 nå har ikke jeg noe serlig peiling på tv out, men jeg syntes det der så bra ut jeg surrer også sammen ledsningene når jeg er ferdig med å spille, men ikke surr de rundt kontrollen siden den ikke er helt rund. da vil ledningen brekke av (som har skjedd hos meg, ta heller å surr den rundt hånda og legg den under kontrollen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Og en liten cooool vinkel på det hele (vel nesten hele): Et lite smpørsmål bare. Hva for forsterker er den nederste? Mener jeg har sett den ett annet sted? Hva for anlegg har du? Så jeg noe Nad et sted? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ikkno nad der i gården.. den nest nederste er en kanam, og det nederste minner meg litt om non gamle monoblokker jeg har liggende.. (trokke det er en diger monoblokk lissom) btw.. du har ikke tenkt på wlan? så slipper du den hvite ledningen som bryter der lisosm.. Endret 8. august 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ikkno nad der i gården.. den nest nederste er en kanam, og det nederste minner meg litt om non gamle monoblokker jeg har liggende.. (trokke det er en diger monoblokk lissom) Hehe, det var den Kanamen jeg var syndig nok til å forveksle med en nad tror jeg... Er det Kanam som har rør eller er det noe annet igjen? Edit: Eller vent litt, er ikke Kanam et HTPC kabinett? Endret 8. august 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Kanam er et HTPC kabinett. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KANAMHT200B Lenke til kommentar
decent Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Mitt vesle bule-bidrag =] Flere bilder av min bule HER! Flere bilder av min bule HER! Endret 8. august 2004 av decent Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 deilig bulde det der.. ser at du er en ekte geek.. tar bilde på bilde, helt il du er fornøyd.. (ser bilde på skjermen) Lenke til kommentar
decent Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ammaZ_ Skrevet 08/08/2004 : 16:05 deilig bulde det der.. ser at du er en ekte geek.. tar bilde på bilde, helt il du er fornøyd.. (ser bilde på skjermen) Eller evt. uklare bilder. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Decent: Åssen kabinett er det? Hvor får man tak i det? Det var drittrått! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Decent: Åssen kabinett er det? Hvor får man tak i det? Det var drittrått! JA, det var det! Og er det bra kjøling? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Mitt vesle bule-bidrag =] http://www.home.no/mprod/pc/use/5.JPG Flere bilder av min bule HER! http://www.home.no/mprod/pc/use/1.JPG Flere bilder av min bule HER! Noe så koselig! Vedder på at du sitter med en god følelse i kroppen på mørke vinternetter. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Decent: Åssen kabinett er det? Hvor får man tak i det? Det var drittrått! Ser ut som et Lian Li fulltower. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ikkno nad der i gården.. den nest nederste er en kanam, og det nederste minner meg litt om non gamle monoblokker jeg har liggende.. (trokke det er en diger monoblokk lissom) btw.. du har ikke tenkt på wlan? så slipper du den hvite ledningen som bryter der lisosm.. For å ta hele rukkelet... Den øverste er dreamboksen. Det er en DM7000-S med en 80GB western digital harddisk. Disken spinner på 7200rpm og er litt i overkant strømsulten for dreamboksen. Den har låst seg et par tre ganger pga disken. Har en Force antenne med fire hoder. Det står to ir-mottakere oppå dreamboksen. den underste er for det trådløse tastaturet (Sejin) og den på toppen er en irda-2 fra vendur. Denne tar imot ir signaler til HTPC`en. (programerbar pronto RU-950 fra philips ligger oppå tven) Under der står det en analog radiotuner (sony). Under der, rotel RC-972, 2 kanals forforsterker. Denne skal byttes ut med RSP-1068 fra samme produsent (surroundprocessor). Under det, som flere har funnet ut, et Kanam HT-200S med innmat. Underst står det en Rotel 5 kanals effektforsterker (5x120), RMB-1075. Høyttalere, B&W603s2. Foreløpig 2 kanals. Mangler senter, men har B&W bakhøyttalere som ikke er aktive enda. Under tv. Xbox ,moddet. Ratt og pedaler til xbox. ang trådløst nettverk: Jeg har en 54Mbit router stående, men laptopen har bare 11Mbit innebygget, og det gidder jeg bare ikke. Ikke gidder jeg stappe i et pcmcia kort heller, så derfor den hvite nettverkskabelen ang NAD: Jeg har hatt et par-tre nad produkter, blandt annet C320 og C350. Jeg hadde en 218THX. Mye effekt, men det er også det eneste, så den solgte jeg og kjøpte rotel forsterkeren i stedet. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg