King-Nothing Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nerdebula! lol.. glad i å vaske ser ejg .. eller er det no anna Er vel ikke akkurat glad i å vaske. Syntes det er drittkjedelig! Men det må gjøres en gang i blant. Og jeg må jo inrømme at det er mye bedre å ha det ryddig rundt meg.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://img.photobucket.com/albums/v427/Onk...kt_fra_stol.jpg Du er priveligert du, dass på rommet Men det så litt rotete ut da.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nerdebula? jeg har byens kjenne tegn som Data Bula jeg.. tilogmed liten plakat i gjørnet som kom for ett halvt år siden!! Data Bula pic nr. 1 Data Bula pic nr. 2 Data Bula pic nr. 3 Data Bula pic nr. 4 Data Bula pic nr. 5 (glad i anlegget sitt) OBS!!!! Store bilder!! og ja.. ikke spørr hva som er på tv'n.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 for et evig rot.. hysj på deg.. holder på med å rødde Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gidd å ikke skru av "familiefilmen" før du knipser, da... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 haddde ikke orka et sekund på rommet ditt, såååå rotete Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 eauh!! det er jo ei bula da.. heheheheh.. det skal bli respektert. IKKE HATET!!! hihi Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Pøh, rot suger... hvertfall så mye som det der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det var bare kvalmt Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg rødder jo.. derfor det er rotete.. flaskene var jeg på tur å ta ut.. forstå det da.. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 IDIOT hvorfor har du det så rotete!?!?! Haha neida Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Under: Koseplassen Under: High tech kjøkken. Trenger laptop med 1gb ram for å drive det kjøkkenet Under: Bare foreløplig.. skal sette opp prosjektoren (nettop flytta) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Greit nok med rot på datarommet, men haaaaaaaalo? :!: Trodde vi levde i 2004 og at de fleste hadde kommunal tømming av søppel. Søppel ja. Kan beskrives som fellesbetegnelse på ting som er til overs, kartonger, flasker etc som ikke har annen funksjon etter å ha blitt brukt, enn å ligge i veien. Dette gjelder også matrester som enten har begynt å formere seg, eller har tørket inn til en betonglignende substans. Avfallsplasser er som regel et stykke utenfor tettbebygd område, også som regel med et sinnrikt system for sortering av forskjellig type søppel. Tenkte bare jeg skulle opplyse om dette. DrE Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Akai TV? Sony Som sagt - bare forløplig Funker faktisk meget bra, men innen et par uker skal prosjektoren på plass Har hatt philips, men det ble for stort å plassere på den første leiligheten.... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 allyse har vel laptopen på kjøkkenet pga Matprat.no. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 allyse har vel laptopen på kjøkkenet pga Matprat.no. lol..der sa du det :!: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 allyse har vel laptopen på kjøkkenet pga Matprat.no. Busted Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://img.photobucket.com/albums/v427/Onk...kt_fra_stol.jpg Du er priveligert du, dass på rommet Men det så litt rotete ut da.. Hehehehe... Priviligert eller ikke. Det var et av kravene. Det der er en studenthybel oppe i Narvik, og jeg skulle ha eget dass, om jeg ikke fikk eget kjøkken... Rotete er det helt klart, forhåpentligvis bare midlertidig da det er grunnet at jeg nettopp har flyttet opp hit... Men det får jo et litt herlig frekt bulepreg over seg da med litt rot her og der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg