Onkel Kompost Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Her holder jeg til. Er det ikke fine møbler jeg har Hehehehe. Det der er samme sofa som min mormor hadde, denne kvittet hun seg med for en 5 år siden eller så, vet ikke hvor den havnet. Da hadde hun hatt den i ganske mange år ja. Husker den sofaen fra når jeg var yngre... Konge! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Da var det på tide å oppdatere bula mi. Bilder kommer når jeg har fått tatt dem, og resizet dem til 1024x768. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Bilder kommer når jeg har fått tatt dem, og resizet dem til 1024x768. For stort! Det greier seg fint med 600x400. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Bilder kommer når jeg har fått tatt dem, og resizet dem til 1024x768. For stort! Det greier seg fint med 600x400. Ok Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Red Hat 9 PCen, eneste OSet som fungerer sånn noenlunde. ClarkConnect fungerer ikke Her sitter jeg og sturer for mye. Ny vinkel av desktopen. Min fremtidige HTPC. Forvent tråd på forumet etterhvert (Den må holde kjeft). Rommet Enda en vinkel på desktopen. Sofakroken! Film Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 For stort! Det greier seg fint med 600x400. Han må jo beholde proposisjonene ( staving ? ) .. ? 640x480 ... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 For stort! Det greier seg fint med 600x400. Han må jo beholde proposisjonene ( staving ? ) .. ? 640x480 ... Det har blitt gjordt Er det ikke noe å si om hula mi? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Her er min "bule". Sjekk ut tegningene på veggen bak meg! Dette er mannerommet ja! Nerdebula! spiller du trommer?, eller er de der bare for pynt??, må være et slit å dr de fram vær gang du skal spille Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Red Hat 9 PCen, eneste OSet som fungerer sånn noenlunde. ClarkConnect fungerer ikke Her sitter jeg og sturer for mye. Ny vinkel av desktopen. Min fremtidige HTPC. Forvent tråd på forumet etterhvert (Den må holde kjeft). Rommet Enda en vinkel på desktopen. Sofakroken! Film koselig rom du har! men jeg må spørre om en ting.. Hvordan laster du opp filmer på home? Hvilken kategori bruker du? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) koselig rom du har! men jeg må spørre om en ting.. Hvordan laster du opp filmer på home? Hvilken kategori bruker du? Lagde en ny mappe under www_docs ? Endret 3. august 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fikk ny skjerm i dag (173T), mekka opp anlegget og fiksa høytalerne på plass. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvordan åpner du de skuffene? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvordan åpner du de skuffene? Magnet? Så bra ut Purify, ryddig og fint. Men hvor er musa? Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvordan åpner du de skuffene? Magnet? Så bra ut Purify, ryddig og fint. Men hvor er musa? Musa ligger oppå den boka der.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Logitech MX500? 700? 900? Ville gått til anskaffelse av en musematte jeg da Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Ser man det, her finner man mine nye, nordligere, og mye mindre Nerde/student-bule. Enjoy. Eller lat som. Utsikt fra do til hovedsetet... og Fra hovedsetet til do. Jeg er noe crappy på bildelinking, men det er nok et triks, og om noen kunne dele det med meg, hadde jeg satt pris på det. Edit: Muffens med linking Endret 4. august 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Her er min "bule". Sjekk ut tegningene på veggen bak meg! Dette er mannerommet ja! Nerdebula! spiller du trommer?, eller er de der bare for pynt??, må være et slit å dr de fram vær gang du skal spille Spiller trommer ja. Men har ikke spilt siden februar, så de står på soverom 2 inntil videre. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nerdebula! lol.. glad i å vaske ser ejg .. eller er det no anna Lenke til kommentar
monstar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Mange fine buler her , når jeg finner igjen digital-kameraet mitt så skal jeg legg ut bilder av min egen bule! Endret 5. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg