Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

LaStrada:

Høytalere så nære boksen?

I høytalerene er det jo en sterk magnet, og i boksen er det jo vanligvis en harddisk eller flere... harddisker liker da ikke magneter ? :dontgetit:

Har ikke merka noe til noen feil, men har tenkt å flytte pcen lengre unna, men må bare finne fram usb-skjøteledningene mine slik at jeg får lengre mus og keyboard-kabler.

Og ja, det finnes magneter inni harddisken.. :) Men skal se om jeg får flytta pcen lengre inn i hjørnet snart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeje, siden så mange har lagt ut bilder av nerdebula si så får vel jeg også legge ut noen bilder :p

Her er et bilde av plassen hvor jeg tilbringer altfor mye tid:

- Bilde 1

MmMmM, den deilige senga mi:

- Bilde 2

Liverpool 4 evah ! På toppen av hylla ser dere Warhammer samlinga mi:

- Bilde 3

Mer er det ikke å si om dette bilde:

- Bilde 4

Ahhh ... :

- Bilde 5

Beklager hvis bildene var litt store ... men men :roll:

Håper dere likte rommet mitt :D

Lim musmatte og kamera gitt :w00t:

Lenke til kommentar
Onkel Kompost: LCD skjermene er nok skarpere enn Plasma skjermene men når man kommer litt unna en Plasma skjerm gir denne også sylskarpe bilder,i hvertfall min. :thumbup: Gir i hvertfall myyyyyye bedre bilder en bakprojeksjons tv`r.. :ohmy::D Sofaen og stolen er da mye nyere enn 50 tallet,prøv heller sent 90 tallet. :whistle::)

Ok, det kan hende at LCD er bedre enn Plasma, men de jeg har sett i butikkvinduene her i Narvik ser mye blassere ut enn Plasmaskjermene...

Når det gjelder møblement så kan det godt hende at det du har i sent 90-tallet, men det ga meg en herlig 50-talls gefûhlen...

Lenke til kommentar
Ok, om noen skulle ha perverse lyster i retning å se min nåværende studenthybel, så trenger jeg en side der jeg kan legge opp bilder og slikt. Jeg har hatt to tidligere, en som serqevx gav (stengt grunnet for mye trafikk) og en eller annen tinyurl, men denne funker ikke...

bruk Photobucket davel?

Lenke til kommentar

Her er da den mest brukte delen av rommet mitt:

Nerdebula mi *klikk*

Det dere ser her er da den nye skjermen min:

Samsung SyncMaster 710N 17"LCD

Pc'n min med følgende specs: ASUS A7N8X-X, AMD Athlon XP 2500+ Barton, 512MB DDR Ram, 330GB HD(250 av dem ligger ved siden av kabinettet, med webcam oppå), GeForce FX 5600XT 128MB.

Så laptopen min: Fujitsu Amilo D8820 :) Med to ødelagte knapper :( Ctrl og Win knappen :no:

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig kommet til Norge og fått instalert meg, så da er det vel på tide med en liten update? :thumbup:

Bula tatt fra venstre side

Rett imot

Pc bilde 1 uten blitz, ble litt uklart desverre..

Pc bilde 2 med blitz..

Det som er nytt siden sist, er rommet i seg sjæl, skjermen (samsung 193T), Stereoanlegget + div. hardware i maskina og ikke MINST internett på rommet!!! :D

Lenke til kommentar
2 ting...er ikke tv liiiit nærme for å få noe særlig pent bildet va det? numero dos(hehe..get it...dos :D)Er det helt trykt`? ser ut som et lite puff er alt som skal til før den greia faller ned fra høytaleren...! :ermm:

Hva mener du med dårlig bilde? fra tv?

Nja, det har nu stått sånn i over 1 uke, så regner det går bra. Skjermen er jo framtung.. :)

Lenke til kommentar

Her er et par bilder. Først pcen min.

PC.jpg

På pulten og oppå kassen kan hodetelefonene og sjefs objektivet mitt sees. (bildene ble tatt med Canon 17-40mm f/4L USM)

Beyerdynamic DT880 hodetelefoner.

Canon 70-200mm f/2.8L IS USM objektiv.

Her er tv og stereo.

TV.jpg

Her er hobbyrommet mitt.

RC.jpg

1:5 skala bensin. FG Competition hvis noen har peiling. :)

Lenke til kommentar
Her er hobbyrommet mitt.

RC.jpg

1:5 skala bensin. FG Competition hvis noen har peiling. :)

Jøsses, en 1:5 asfaltracer!

Vet litt om slike ja, ettersom jeg har kjørt 1:8 og 1:10 track omtrent ti år! Litt mindre biler riktignok, men atskillig raskere enn 1:5! :p

Btw; Visste du at FG tidligere lagde 1:8-bensinbiler? Faktisk, men de måtte gi seg da Serpent og de andre kom på banen, bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...