Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om et billig men godt digikamera :dontgetit:

 

kjøper ikke en casio til 5500,- eller en sånn spaceworldsak til 500,- :mad:

 

Litt offtopic,

noen som vet noe om åssen jeg får skjerma bassene min(2 stk Klipsch AWS18),

slår ut på forefront'en min fra 4 meter :scared:

Kjøpte nettop Kodak EasyShare DX6340 Zoom 16MB og en twinmos 256mb brikke, er meget godt fornøyd! kan ta 271bilder!

 

Syke høyttalere da! Legg noe bly rundt eller noe?

Lenke til kommentar

Onkel_Kompost_Small.jpg

 

Takk til SergeVX for fint script og enda finere serverplass til folks nerdebuler. Noen vi lkanskje så at det så "forholdsvis ryddig" ut i min hule. Men det er mest fordi at alt stæsjet mitt ligger på et spisebord rett bak ryggen min. Eller dvs alt stæsjet jeg har brukt de siste ukene. Så har jeg et skap til der jeg ligger Stæsj jeg ikke har brukt på en stund.

 

Legg forøvrig merke til mitt herlig frekke og nokså nikotingule tastatur. Det var sånn når jeg fikk det. Lette Bergen rundt, og var innom en del brukthandler for å finne et av de gode gamle "mekaniske" bråketastaturene. Dette er et CopAm+

 

Om man ønsker å studere mitt lille hull i detaljer (oh that sounded rather rude) så har jeg benyttet meg av SergeVX sin gjestfrihet og lagt inn et stort bilde i tillegg sånn ca her

 

PS. SergeVX om du synes det tar for mye plass er det bare å slette.

 

Edit: Ekstra uinteressant info

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Takk til SergeVX for fint script og enda finere serverplass til folks nerdebuler. Noen vi lkanskje så at det så "forholdsvis ryddig" ut i min hule. Men det er mest fordi at alt stæsjet mitt ligger på et spisebord rett bak ryggen min. Eller dvs alt stæsjet jeg har brukt de siste ukene. Så har jeg et skap til der jeg ligger Stæsj jeg ikke har brukt på en stund.

 

Legg forøvrig merke til mitt herlig frekke og nokså nikotingule tastatur. Det var sånn når jeg fikk det. Lette Bergen rundt, og var innom en del brukthandler for å finne et av de gode gamle "mekaniske" bråketastaturene. Dette er et CopAm+

 

Om man ønsker å studere mitt lille hull i detaljer (oh that sounded rather rude) så har jeg benyttet meg av SergeVX sin gjestfrihet og lagt inn et stort bilde i tillegg sånn ca her

 

PS. SergeVX om du synes det tar for mye plass er det bare å slette.

 

Edit: Ekstra uinteressant info

Sånn skjerm skal eg ha uansett :p e det 19 elle 17t du har og kor kjøpte du den pris???

Lenke til kommentar
Sånn skjerm skal eg ha uansett :p e det 19 elle 17t du har og kor kjøpte du den pris???

Det der er en Hyundai P910+ (mao. en 19-tommer). Jeg kjøpte den på PSdata.no og nå koster den 1450 kr. Personlig så har jeg ikke hatt noen som helst problemer med skjermen, og jeg kjenner også flere som har samme skjerm, og ingen av de har hatt noen videre problemer med den. Til den prisen vil jeg anbefale de som spør å kjøpe den.

 

Edit: Ser ut som de snille folka på PSdata.no har oppgradert betegnelsene. De har derfor ikke den eksakt samme monitoren du får kjøpt nå. Den ser dog ut til å ha de samme spesifikasjonene som den jeg har...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om et billig men godt digikamera :dontgetit:

 

kjøper ikke en casio til 5500,- eller en sånn spaceworldsak til 500,- :mad:

 

Litt offtopic,

noen som vet noe om åssen jeg får skjerma bassene min(2 stk Klipsch AWS18),

slår ut på forefront'en min fra 4 meter :scared:

Mitt casio Z4 kostet 4500kr på Lefdal. casio Z3 koster 3500kr på Lefdal. Vet ikke hvilket casio du snakker om, som koster 5500kr... :ermm:

Lenke til kommentar
Yngvejos: Det der er langt ifra flatskjerm. Heller ikke ny. Kjenner en som jobber i statoil, han fikk den skjermen i 1994. Gammel skjerm!!

 

:xmas:

Hehe. langt fra flatskjerm ja, men de skjermene der er faktisk gode. Kjøpte en 21" som kom fra statoil gjennom jmdata (brukt altså) for en billig penge. Bare å nappe litt på merkene nå blir det en panasonic skjerm. Selv om den er noen år (den jeg har) er jeg mektig imponert over bildet på den :)

 

Nå er hans 17" og se ikke helt lik ut som min da :p så jeg skal ikke si for mye om den :)

Lenke til kommentar

Skal ha noken bilder i siggen.

Men ny skjerm er på veg!

 

full%20kontroll%20fra%20pc.JPG

 

oversikt.JPG

 

usersview2.JPG

 

ledninger.JPG

 

Er ei stund sida eg tok disse bilda.

Endringer:

 

Vappoen er solgt

Kjøpt Klipsch 10" sub (Klipsch RW-10 for dei som er intresert)

Prosjektorn er kommet opp i taket.

Reiv ned premieskapet, og midtstilte "lerretet" (lakenet)

Tv'n er kasta ut... (den stod lenge i sofaen, men så falt den ned på gulvet... vart litt skjeiv... satte den ut på eit anna rom)

 

 

Fleire bilder Her!

 

Skal ta noken nye bilder når skjermen kjem på plass

Specs om pcene og surroundanlegget står i siggen.

 

PS! Videospellern som er på bilda er ikkje min! Den er heller ikkje tilkobla, men har planer om og kjøpe trådlaus overføring av bilder fra Canal Digital tunern oppe og ned til prosjektorn (er ei kjeller leiligheit)

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...