scoot Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 GEF, kjøpt gave til meg sa du sa du ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Og jeg som ikke har pc på rommet mitt engang... *trøste* Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ja, det er alak. jeg måtte til legen den første måneden p.g.a. sryggen, men nå er det helt greit igjen og jeg har aldri sittet i den så mye som nå.. konge stol Kanskje det er en slik stol som ryggen må vendes til med litt tid..? Vil helst ikke kjøpe katta i sekken.. Allak er slettes ingen dårlig stol. De som har fått vondt i ryggen pga. den må ha en særdeles spesiell sittemåte. Kjøp den du. Hvis den er go å sitte i når jeg ser på den, skal jeg kjøpe den idag Kommer bilde snart av min nye nerdebule.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Den er nyyydelig å sitte i! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jækla kjekt å titte innom denne tråden hver gang det ser ut som om det er droppet en bombe på skrivebordet mitt. *rydde* Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Er egentlig ikke slik det ser ut til vanlig...men holder på å sette opp en seti park med en 4-5 maskiner og fant ut at dette var den enkleste løsningen...den sorte på topp er main. de andre er "secondarys" Trykk på bildet for et større et... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ser du har axe`n strategisk plassert :!: Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hehe.....har en tendens til å ha dårlig tid om morgen, så efter en kort morningsession foran skjermen (som jeg sikkert burde ha brukt til andre ting) griper jeg etter axen mens jeg farer forbi.... neida...er bare ikke så flink til å rydde..... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Den er nyyydelig å sitte i! Hehe, ja. fant ut av det. Kom på ikea, å prøvde satt i den som sto der, og sprang så ned til der møblene er flat pakka, men neida, utsolgt som bare det.. Kommer nytt etter helga da, får ta turen da.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Så ikke helt trygt ut med pc'en oppå den andre... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hehe...**vugger litt på bordet**....støtt som fjell. Vel ikke teknisk sett, men det har ikke dettet ned enda så jeg regner med at det holder en liten stund til mens jeg instalerer det siste av saker... . SOm sagt...dette er bare midlertitig....vanligvis så ser det ikke s¨å jalla ut... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Så ikke helt trygt ut med pc'en oppå den andre... bare vent til du ser stablinga på mitt rom.. Tv oppå høytaler osv.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ingen slår tallerken stablinga på mitt rom Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hehe...har laget en fifin video med colastabling og fall. SKal se om jeg får lagt den ut på nettet for godtfolk å beundre... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hehe...har laget en fifin video med colastabling og fall. SKal se om jeg får lagt den ut på nettet for godtfolk å beundre... Legg ut! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Da har jeg lagt ut et nytt bilde av Nerdebula. Nytt siden sist er: Sony LCD 15" Skjerm og HP LaserJet 1200. Noen deler jeg fikk av faren min, som sto i det nye butikklokalet hans. Og siden forrige eier ikke vil ha det, fikk jeg det! Bilde her! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Noen drikker cola, mens andre drikker.... grønnsåpe? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Nei, noen drikker cola, mens andre rydder å vasker på rommet! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Må være noe av derre nye tingern som ikea langserte i fjor elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg