ATI TwEaKer Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Du kunne vel ikke ta et par bilder med den dama som er med på de gamle bildene, piffe opp rommet litt liksom på ferie Endret 10. august 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kommer oppdaterte bilder av bula i løpet av helgen, eller tidlig neste uke. Og, ja jeg skal rydde før jeg tar bilde! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg har også en sånn stol (som dere andre preiker om), bare at jeg får veldig vondt i ryggen av den Jeg har også en sånn stol, for ca. 1 mnd. siden så var jeg på et lite LAN, der sov jeg i 9 timer i den. jeg har enda noen ganger vondt i ryggen! Endret 22. juli 2004 av O_G_O Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har også en sånn stol (som dere andre preiker om), bare at jeg får veldig vondt i ryggen av den Jeg har også en sånn stol, for ca. 1 mnd. siden så var jeg på et lite LAN, der sov jeg i 9 timer i den. jeg har enda noen ganger vondt i ryggen! Og dere snakker om den stolen fra ikea som heter Allak? Må bare vite, har tenkt å kjøpe en slik.. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvis vi snakker om det samme så kjøpte eg min på jysk for 6-800 kr Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ja, det er alak. jeg måtte til legen den første måneden p.g.a. sryggen, men nå er det helt greit igjen og jeg har aldri sittet i den så mye som nå.. konge stol Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ja, det er alak. jeg måtte til legen den første måneden p.g.a. sryggen, men nå er det helt greit igjen og jeg har aldri sittet i den så mye som nå.. konge stol Kanskje det er en slik stol som ryggen må vendes til med litt tid..? Vil helst ikke kjøpe katta i sekken.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Stolen min som jeg kjøpte på møbelringen er _digg_ Kanskje ikke så lett å se hele dritten der men.. sånn ser den ut.. ikke noe IKEA det nei. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 helt lik min allak stol fra ikea (måtte bare) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Og helt lik min fra "Jysk". Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hahah kabinettet på antikkt bord dimdal ? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Stolen min som jeg kjøpte på møbelringen er _digg_ Kanskje ikke så lett å se hele dritten der men.. sånn ser den ut.. ikke noe IKEA det nei. Hehe, er det den som koster 1700 kr? Har en slik en selv, står dog i Bergen og jeg har flyttet til Narvik. Bor på studenthybel nå, og her er ikke akkurat stoler og slikt det de har brukt mest penger på kan man si. Kommer snart bilder fra denne nerdebulen, som da er betraktelig mere nerdete, bulete og alt slikt, enn de foregående bildene mine... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg gav 500 for min stol på JYSK. Et slikt hjørneskrivebord gav jeg 800 for på Binders. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 ja, det er alak. jeg måtte til legen den første måneden p.g.a. sryggen, men nå er det helt greit igjen og jeg har aldri sittet i den så mye som nå.. konge stol Kanskje det er en slik stol som ryggen må vendes til med litt tid..? Vil helst ikke kjøpe katta i sekken.. Allak er slettes ingen dårlig stol. De som har fått vondt i ryggen pga. den må ha en særdeles spesiell sittemåte. Kjøp den du. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hahah kabinettet på antikkt bord dimdal ? Hehe ja, det er ikke no dritt her i gården gitt Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) btw. den kosta ca 1000 på tilbud. Edit: stolen altså.. Endret 23. juli 2004 av dimdal Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Oppdatert bilde, der jeg har fått ett større tv og nytt headsett osv osv. http://www.home.no/gef/rom.jpg du har det fete anlegget da, mangler bare prosjektoren nå Endret 23. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Oppdatert bilde, der jeg har fått ett større tv og nytt headsett osv osv. http://www.home.no/gef/rom.jpg du har det fete anlegget da, mangler bare prosjektoren nå fjern taggen neste gang når du quoter bilder...har ikke de høyttalerne lenger. Skiftet dem ut med disse http://www.home.no/gef/annlegg.jpg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Og jeg som ikke har pc på rommet mitt engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg