Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fikk jeg også et par bilder slengt ut.

Vi begynner med et fint bilde av selve pulten

bilde1.jpg

Så tar vi en litt annen vinkel

bilde2.jpg

Så et avstandsbilde

bilde3.jpg

Damer på veggen, det liker vi

bilde4.jpg

Senga mi. Tar ikke kritikk for tapetet mitt! Og ja, det er South Park på sengetrekket :p

bilde5.jpg

Til slutt, min deilige stol.

bilde6.jpg

Bildene er tatt med mobil, nærmere bestemt 3650'en min.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
This is "The Bule" komplett med skikkelig stereo og 10" Cerwin Vega sub !   :yes:

http://img78.photobucket.com/albums/v257/B...lle/My_bule.jpg

Forøvrig rikt forsynt med det meste en nerd kan trenge...  :evil:

har akkurat bestillt... de største cerwin vega høytalerne de hadde på www.hifiklubben.no ........2 stykk 15" + at jeg har 2 stykk aktive 10" subber :thumbup:

Endret av Harry_-_
Lenke til kommentar
This is "The Bule" komplett med skikkelig stereo og 10" Cerwin Vega sub !  :yes:

http://img78.photobucket.com/albums/v257/B...lle/My_bule.jpg

Forøvrig rikt forsynt med det meste en nerd kan trenge...  :evil:

har akkurat bestillt... de største cerwin vega høytalerne de hadde på www.hifiklubben.no ........2 stykk 15" + at jeg har 2 stykk aktive 10" subber :thumbup:

Har planer med å gå opp til 12" jeg.. meg kjører passivt.. bruker heller receiveren min til dette + skikkelig filter.. vil ha *SMOKK*, ikke *rumle*...

:D

Lenke til kommentar

Håper du har en heeftig forsterker (les: 15-20k klassen) fordi de høytalerne trenger rå kraft for å spille ordentlig! Var nede på hifiklubben for å høre på disse selv, med en Nad372 brokoblet med en 272 (identiske, tilsvarer ca 350 watt (kvalitets) tilsammen) og syntes det godt kunne vært mye mer kraft i forsterkerene for å spille ordentlig bra. Så husk, det holder ikke med en pingleforsterker for de høytalerne... Han nede på hifiklubben anbefalte å ha ca 500 rå watt til de største CV'ene (CLSC215). Kjenner du CV så vet du at de elsker strøm.

Personlig skal jeg kjøpe CV CLSC12 og Nad 372, og senere kjøpe en heftigere effektforsterker for så å brokoble. Skal også kjøpe en sub samt større høytalere etterhvert med tiden. Sliter litt med penger, for å si det sli :thumbdown:

Lenke til kommentar
har akkurat bestillt... de største cerwin vega høytalerne de hadde på www.hifiklubben.no ........2 stykk 15" + at jeg har 2 stykk aktive 10" subber  :thumbup:

Håper ikke du mener HP-215 :ermm: Har de på skolen... Spiller ikke noe bra grunnet ingen mellomtone :cry: Men tipper du går for noen bedre :thumbup:

Btw: SupremeX: 3650 eiger!! :w00t:

Endret av HiddenDragon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...