Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal du med 4 pc'er SUiCiDE_COMMANdO? Hvorfor ikke bare en (og kanskje en laptop) også kjøre flere skjermer med independent mode på den pcen?

Jeg får snart (les: når jeg og pappa gidder fikse det) en eller to ekstra skjermer og en ny pc-pult:) Da kommer bilde av bula mi :yes:

3 av skjermene er brukt av én og samme PC

den helt til venstre er webserveren, en SiliconGraphics Indy

de 3 skjermene i midten (tv-monitoren med colourbar, den med TG-crew koppen oppå, og den med den gule og sorte markeringstapen rundt) er arbeidstasjonen min med et triplehead Parhelia skjermkort som kjøres i modus 2 independent displays + 1 feature dispaly.

skjermen og tastaturet helt til høyre koblet til en 4 porters digital monitor-switch slika jeg kan ha de 3 siste pc'ene på den skjermen.. men som regel så er det filserveren min som er på den skjermen da SLiX og O2 ikke er i bruk til vanlig

Lenke til kommentar

@ Stianb4: ja, det er broren min sin plakat (jeg liker forøvrig mye rart, men ikke linkin park)

@ TheMasteR: neida, men jeg skulle skjerpe cola-drikkinga mi (3L daglig er teit for tennene, visstnok.), så da blir det iskaffe

@ kverna & dimdal: min bror er 15, need i say more? :p og det skal jo bli malt over snart uansett(forhåpentligvis)

(jeg måtte flytte inn routeren hit til rommet også, enda mere rot)

Lenke til kommentar

Jeg får legge inn min oppdaterte bule jeg da! Fikk mora og faren min sitt rom nå osm bursdag gave.

Her sitter jeg og nerder:

8.jpg

TV'en min:

10.jpg

Alt mulig hylla mi:

5.jpg

Selve PC'en min:

3.jpg

Lyser i mørket:

2.jpg

Og for dere som kanskje vil lure på hvordan jeg har gjemt kablene:

9.jpg

Nå, hva syntes dere?

Endret av darkX
Lenke til kommentar
Bildene er klikkbare:

[snip]

Konge! Det er deilig å se en filmentusiast som faktisk KJØPER de fleste filmene sine (ihvertfall har du gjort det før). Kjenner flere som kaller seg filmentusiaster som nøyer seg med å laste det ned for å se. For meg blir det ikke det samme, og egentlig, om man ikke tar seg råd til å kjøpe filmer burde man kanskje ikke kalt seg ENTUSIAST.

Og nei, dette er ikke et angrep i den forstand på noen, det er bare et hjertesukk til verden generelt sett...

Lenke til kommentar
http://home.no.net/mralien/tol.jpg

Jøsses, hadde en "Ringenes Herre"-bok jeg også gitt...

Hehe, ser det er en stund siden du oppdaterte spillsamlingen med kjøpte spill...?? :p

Onkel Kompost:

Enig der. Ser på meg selv som film- entusiast, men har dessverre ikke råd til å kjøpe meg så mange filmer lengre (reiser til USA for å gå på skole i et år, og sparer det jeg kan til da). Det blir nok mest nedlasting, noe som er veldig greit for lommeboken, i tillegg til ripping og/eller låning av filmer.

Har altfor få filmer :( !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...