felge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Her er bula til k_drey!! :nice: Ikke noe problem dette K_Drey...! masochist eller? Den stolen der er vel ikke akkurat laget for timer foran pc'en.. Vertfall ikke om du er avhengig av CS... da er det bare til å stikke på rema og kjøpe Pampers bleier.. slik at det demper litt på skinken ! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 faktisk to som klarte å quote bilder. Gratulerer Lenke til kommentar
felge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 faktisk to som klarte å quote bilder. Gratulerer klart det.. ser ikke noe gale i det jeg.. bare skam fett detmye bilder e digg Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 faktisk to som klarte å quote bilder. Gratulerer klart det.. ser ikke noe gale i det jeg.. bare skam fett detmye bilder e digg QUOTE-PARTY!!!!!! Lenke til kommentar
Losty Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 - Dette er altså min "nerdebule" Info om pcen min ser dere nedenfor si din mening.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fet skjerm, Losty! Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ser det er mange som har det headsetet Losty har :-) . Har det selv og hvis noen lurer selger de det på komplett.no Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vet det er litt "off topic", men noen som kan anbefale en GOD data stol? Helst Fra Ikea, fordi jeg bor i tyskland, så helst ikke anbefal stoler fra feks. møbel ringen Noen her som kan legge ut mine bilder?? ThaAndre God Jul! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 det så grusomt trangt ut. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) http://www.serqevx.com/test/bildeupload upload her hvis du ikke har server men jeg finner enda ikke kabelen til kameraet mitt argh... Endret 10. desember 2003 av Serqevx Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 på det bildet til losty, er det noen som vet hvor det andre headsettet kan fåes? ikke det som ligger oppå tastaturet, men det til venstre. har prøvd det før, og det er svært til å anbefale... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 på det bildet til losty, er det noen som vet hvor det andre headsettet kan fåes? ikke det som ligger oppå tastaturet, men det til venstre. har prøvd det før, og det er svært til å anbefale... Er det disse du tenker på? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Vet det er litt "off topic", men noen som kan anbefale en GOD data stol? Helst Fra Ikea, fordi jeg bor i tyskland, så helst ikke anbefal stoler fra feks. møbel ringen Noen her som kan legge ut mine bilder?? ThaAndre God Jul! bare ta enn titt på bildet av losty sin du.. *skrivefeil..* Endret 11. desember 2003 av the coolkid Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Får vel legge opp et bilde jeg også. Legger opp en senere i kveld Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ahh..Deilig =) fant igjen ledningen min til slutt Endret 11. desember 2003 av Serqevx Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, takket være Serqevx fikk jeg også lastet opp bilder av min nerdebule! Jeg får på forhånd beklage at det er litt uklart... Det var enten slik eller bruke et mye verre web cam... Skjermen min er steinaldergammel, men den duger! Har ikke en bra stol enda, så jeg lot den jeg har stå utenfor bildene.. og skrive bordet er jo ikke all verden, men la merke til at jeg har likens som en annen nerdebule.. Min data fra fronten: Litt kabel rot, men skal få fikset det... Litt bedre bilde enn det første: Dette er rett til venstre for bilde 1 og 4: ThaAndre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ThaAndre: Skjemen din har feil farge i forhold til alt det andre. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ThaAndre: Skjemen din har feil farge i forhold til alt det andre. Hehe, ja fult klar over det.. men skjermen og musematten matcher da! Har planer om å male/spray male skjermen svart, slik at den ikke skiller seg så veldig ut, eller kjøpe helt ny men mangler forsatt penger... ThaAndre Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Akuratt såne skjermer har vi på dataromet på skolen hehe.... Nokia ... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Masse fine kroker her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg