Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@HiddenDragon: Jeg har kjøpt samme settet selv... Sammen med 3 andre i klassen bygger vi våre egne høyttalere :p Digg sløyd-prosjekt :D Kun elementene, kjøpte ikke platene. Det fikset vi selv...

Samma her. Vi var 2 stykker i klassen som byggde det settet. Settet kostet 1500. Jeg tror jeg har brukt ca 2000 totalt på den (elementer, maling, sparkel, silikon osv.) Fikk platene gratis siden det var i sløyden på skolen. De spiller veldig bra i forhold til det de koster

Lenke til kommentar
Jeg lånte noen slike høytalere av en kompis en gang og kan ikke akkurat si at jeg var fornøyd med kvaliteten. Men en stor del av det kan være pga at høytalerene var dårlig bygd, med sprekker osv.

 

Funker sikkert fett når de er bygd skikkelig :yes:

Det er ikke så mye man kan forvente seg for 1500,- for 10 elementer.. Men hvis man gjør en skikkelig jobb med kassene, blir det temlig bra lyd :)

 

Jeg har hørt MYE bra lyd, da fatter jobber i studio....

 

Fatter har hjulpet meg litt med kassene, så de er ganske optimale (han har byggd MANGE kasser i løpet av de 30 årene han har jobbet med lyd) :)

 

Når HAN sier at lyden er absolut brukbar, da ER det temlig bra lyd.. Han ser jo på alt profesionelt..

 

Bare pc-høytalerne hans koster 7000 pr kasse.. :roll: (me wants)

(studiohøytalere, 6,5" og 1,5" diskant elnoslikt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bildene er klikkbare:

 

PC-kroken. Hengeplass nr. 1.

1.gif

 

Døren, høy trafikk.

2.gif

 

Sengen min. Det ene beinet røk her om dagen så nå støttes den opp med et gammelt kabinett.

3.gif

 

Klesskapet, lite trafikk.

4.gif

 

Taket mitt, believe it or not.

5.gif

 

Samme som over.

6.gif

 

Litt film og litt plakater.

7.gif

 

Filmer v1

8.gif

 

Filmer v2

9.gif

 

Sofa.

10.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Øverst i høyre hjørne av Filmer v2.

Scheisse du er observant! Har den feteste dvd-utgaven av Pulp Fiction, så den vhs'en er nok bare en folder dyttet oppi et tomt cover. Hang på veggen før.

Lenke til kommentar
Scheisse du er observant!

Tja, jeg saumfaret de filmcoverene jeg klarte for å se om jeg fant noe interessant. :) (Jeg kan for øvrig godt tenke meg sånn ca. alle plakatene dine.)

 

Har den feteste dvd-utgaven av Pulp Fiction, så den vhs'en er nok bare en folder dyttet oppi et tomt cover. Hang på veggen før.

 

Ah, skjønner. Vel, den fortjener litt "hedersplass" uansett. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...