Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stemmer. Aktive monitorer har innebygd forsterker. En ting man må være obs på, er at ikke alle monitorer leveres som par. Noen selges enkeltvis. Tenker du på å kjøpe? Driver du med musikk på PC?

 

Vurderer. Har sittet med headset (og et billig et også) og mekket i Reason, det ble ikke helt sjef, men men. Har og kjøpt meg et slikt et m-audio delta 66 kort for bruk til musikalske leker. Skal etterhvert anskaffe meg hardsid lydkort og en midisynth også, men det var disse penga da.

 

Men er ikke noe dyktig så det er ikke akkurat superbt det jeg har gjort til nå, men alt kan bare bli bedre.

 

For tiden funderer jeg på om Absynth kan integreres i cool-edit eller et av cubase-derivativene en finner rundtom...

Lenke til kommentar
Vurderer. Har sittet med headset (og et billig et også) og mekket i Reason, det ble ikke helt sjef, men men. Har og kjøpt meg et slikt et m-audio delta 66 kort for bruk til musikalske leker. Skal etterhvert anskaffe meg hardsid lydkort og en midisynth også, men det var disse penga da.

 

Men er ikke noe dyktig så det er ikke akkurat superbt det jeg har gjort til nå, men alt kan bare bli bedre.

 

For tiden funderer jeg på om Absynth kan integreres i cool-edit eller et av cubase-derivativene en finner rundtom...

Hei igjen.

Add meg gjerne på MSN hvis du vil snakke litt musikk...

[email protected]

 

- Vegard -

Lenke til kommentar
Ikke her.  :wee:

Betydde det at siden fungerte eller ikke? :p

 

EDIT: @HiddenDragon: Jeg har kjøpt samme settet selv... Sammen med 3 andre i klassen bygger vi våre egne høyttalere :p Digg sløyd-prosjekt :D Kun elementene, kjøpte ikke platene. Det fikset vi selv...

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...