Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er meget imponert over hvor ryddig alle her det på rommene sine!

Skal legge ut et bilde av nerd bula mi om et par timer.

 

Må bare ned å få vite hva jeg fikk på engelsk muntlig eksamen  .

 

Må vel legge ut mi åsså....

 

 

offtopic: Fikk 4 i matte muntlig....

Lenke til kommentar

ekstremt off topic: Fikk 5 på engelsk muntlig!

Sensoren var i tvil om jeg skulle få 4 eller 5, så måtte jeg snakke om ett eller annet (hva enn jeg ville) for å overbevise sensoren om at jeg skulle få 5.

 

Jeg babla i vei om metallica og in flames og gitar greier og jeg klarte det!!! (yesss!!!)

 

 

Må bare beklage den dårlige kvaliteten... Er tatt med et web kamera jeg vant på et LAN.

Måtte ta tre bilder for å få med hele pulten, er ikke så lang ledning på kameraet...

Bilde%20008.jpg

 

Bilde%20009.jpg

 

Bilde%20010.jpg

Og her ser du en litt annen vinkel av rommet:

Bilde%20011.jpg

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Her er bula mi. Lå litt mye dritt rundt tastaturet da jeg tok bildet, men da jeg skriver /spiller så flytter jeg det

*håper ikke bildet ble for stort*

http://home.no/kaffebord/rommet%20mitt.JPG

Hvem er det som har pult i stykker armlenet på stolen din? Det så mildt sagt "hårete" ut :hmm:

 

DrE

Er vel heller en kombinasjon av gammel ødeleladt stol, og meg som sitter og kjeder seg (rive opp armlenene) men nå har jeg tape dem så de er "litt" mer behagelige.

Lenke til kommentar

Min nerdebule :)

 

Skrivebord 1 Rooot? (det er faktisk en scanner man skimter til venstre for permen i nederste hylle... )

 

Skrivebord 2 Rooot ?

 

Hardwarehylle (Litt er det alltid.. (nest øverste hylle... ) Flaskesamling bak hylla, (blir ofte et par 100lapper der... )Lakenet på veggen er forøvrig til prosjektorbruk når jeg låner fra jobb.)

 

Utgangsdør og Stereo Rooot ?

 

Kabler Kabler under pulten.... :(

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...