dimdal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) hvorfor har nesten alle nerdebulene her det så jævlig rotete faen har dere ikke lært dere å rydde, det kan da umulig være så vanskelig Det er bare idioter som rydder. - Genier behersker kaos! Endret 11. juni 2004 av dimdal Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) hvorfor har nesten alle nerdebulene her det så jævlig rotete faen har dere ikke lært dere å rydde, det kan da umulig være så vanskelig Bare idioter som rydder, genier behersker kaos Dejavu Endret 11. juni 2004 av bjaa Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er meget imponert over hvor ryddig alle her det på rommene sine! Skal legge ut et bilde av nerd bula mi om et par timer. Må bare ned å få vite hva jeg fikk på engelsk muntlig eksamen . Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er meget imponert over hvor ryddig alle her det på rommene sine! Skal legge ut et bilde av nerd bula mi om et par timer. Må bare ned å få vite hva jeg fikk på engelsk muntlig eksamen . Må vel legge ut mi åsså.... offtopic: Fikk 4 i matte muntlig.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) ekstremt off topic: Fikk 5 på engelsk muntlig! Sensoren var i tvil om jeg skulle få 4 eller 5, så måtte jeg snakke om ett eller annet (hva enn jeg ville) for å overbevise sensoren om at jeg skulle få 5. Jeg babla i vei om metallica og in flames og gitar greier og jeg klarte det!!! (yesss!!!) Må bare beklage den dårlige kvaliteten... Er tatt med et web kamera jeg vant på et LAN. Måtte ta tre bilder for å få med hele pulten, er ikke så lang ledning på kameraet... Og her ser du en litt annen vinkel av rommet: Endret 11. juni 2004 av andesam Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Vel her er mi "bule" bildene er ganske store, så jeg legger heller ut linker Tv delen Teppet :Þ Tv riggen Pcen Speilbilde av pc pulten :Þ Har faktisk samme Tandberg radioen er du beatels fan,så help på hylla Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 du har jo masse god bøker på den andre hylla har faktisk samme Rigenes Herre boka som dej, har ei med skinn beslag å samme bibel som deg har ej åsså liggende var det noe Terry Patchet ej så der å? Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Ikke no terry patchet nei men det er mye annet rart rundt om kring i huset Og jeg har ikke noe imot beatles nei og den tandberg radion er vill ! Helt utrolig bra lyd med tanke på alderen Endret 11. juni 2004 av RaZoE Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Her er min "bule": Har 2 slike Eg har og sånne Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 <offtopic> 5 på engelsk muntlig er ikke gærnt det.. fikk 6 jeg </offtopic> Mange bra buler her Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 vågebu: Vend deg til å ikke quote hele bilder, quote heller url'en til bildet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Her er min "bule":http://www.home.no/datamods/Nerdebula%20mi/H%f8yttaler.JPG Har 2 slike Eg har og sånne Det kan hende at du har noen som ligner, men ikke helt likens, fordi disse har fattern laget Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) har bilde liggende på pc'en, men sliter som vanelig med home.no poster dem kanskje i løpet av kvelden eller i morra.. Endret 11. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Her er bula mi. Lå litt mye dritt rundt tastaturet da jeg tok bildet, men da jeg skriver /spiller så flytter jeg det*håper ikke bildet ble for stort* http://home.no/kaffebord/rommet%20mitt.JPG Hvem er det som har pult i stykker armlenet på stolen din? Det så mildt sagt "hårete" ut DrE Er vel heller en kombinasjon av gammel ødeleladt stol, og meg som sitter og kjeder seg (rive opp armlenene) men nå har jeg tape dem så de er "litt" mer behagelige. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) mitt 2. hjem edit: bildet blei extreeeeemt stort.. endrer det nå.. edit2: bildet. Endret 14. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det var da en praktisk pult Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Min nerdebule Skrivebord 1 Rooot? (det er faktisk en scanner man skimter til venstre for permen i nederste hylle... ) Skrivebord 2 Rooot ? Hardwarehylle (Litt er det alltid.. (nest øverste hylle... ) Flaskesamling bak hylla, (blir ofte et par 100lapper der... )Lakenet på veggen er forøvrig til prosjektorbruk når jeg låner fra jobb.) Utgangsdør og Stereo Rooot ? Kabler Kabler under pulten.... Endret 14. juni 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vel her er mi "bule" bildene er ganske store, så jeg legger heller ut linker Tv delen Teppet :Þ Tv riggen Pcen Speilbilde av pc pulten :Þ Oh, Dèja Vu! (Har samme pult og mus). Har samme pult jeg... Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Caddy: Både Cola & Pepsi? Hva er det for noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg