Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Etter bildet å dømme mangler den vestre armlene. Så nå vet du hvor venstre er. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Etter bildet å dømme mangler den vestre armlene.Så nå vet du hvor venstre er. Aner ikke hvordan jeg kunne skrive høyre der jeg altså Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 bilde Oppdatert bilde Fin effekt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvilken effekt? Bilde i bilde. Sjekk bildet på skjermen... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Her er bula mi. Lå litt mye dritt rundt tastaturet da jeg tok bildet, men da jeg skriver /spiller så flytter jeg det *håper ikke bildet ble for stort* Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I morra blir det nye bilder av min "bule". Ny pc! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Her er bula mi. Lå litt mye dritt rundt tastaturet da jeg tok bildet, men da jeg skriver /spiller så flytter jeg det*håper ikke bildet ble for stort* http://home.no/kaffebord/rommet%20mitt.JPG Hvem er det som har pult i stykker armlenet på stolen din? Det så mildt sagt "hårete" ut DrE Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Her er bula mi. Lå litt mye dritt rundt tastaturet da jeg tok bildet, men da jeg skriver /spiller så flytter jeg det*håper ikke bildet ble for stort* http://home.no/kaffebord/rommet%20mitt.JPG Hvem er det som har pult i stykker armlenet på stolen din? Det så mildt sagt "hårete" ut DrE Haha! Herregud som jeg lo av den der, DrErling. Mulig det har noe å gjøre med at jeg er trøtt, men haha Lenke til kommentar
adyton Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nettopp flytta inn i nytt hus. Dette er "bula" urørt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Så jo rimelig hardcore ut Btw, adyton, hvor er det sitatet du har i siggen fra? Kjenner det veldig godt igjen, men kommer ikke akkurat på hvor det er fra.... Endret 10. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
adyton Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Så jo rimelig hardcore ut Btw, adyton, hvor er det sitatet du har i siggen fra? Kjenner det veldig godt igjen, men kommer ikke akkurat på hvor det er fra.... Fra filmen " A few good men" Jack Nicholson i rettssalen.. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 http://www.home.no/razer/Overklokking.no/nerdebule.JPG Nerdebula! Den Cypress Hill plakaten hadde jeg på det gamle rommet mitt. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vel her er mi "bule" bildene er ganske store, så jeg legger heller ut linker Tv delen Teppet :Þ Tv riggen Pcen Speilbilde av pc pulten :Þ Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hmm, lurer på om noen har interesse av å se min "nerdebule" Tror jeg skal kjøpe noen hyller fra Ikea først... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vel her er mi "bule" bildene er ganske store, så jeg legger heller ut linker Tv delen Teppet :Þ Tv riggen Pcen Speilbilde av pc pulten :Þ Oh, Dèja Vu! (Har samme pult og mus). Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hvorfor har nesten alle nerdebulene her det så jævlig rotete faen har dere ikke lært dere å rydde, det kan da umulig være så vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg