Sneglen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Yeah clean, legg merke til den fine headset holderen. "coop ISTE". Så det var dèt det var Litt talentløs kvalitet på bildene Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hehe, jeg trodde det var noe av tre som stakk opp av skrivebordet elns. Skillvegg.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Onkel Kompost: Hvis du gidder å sende til tyskland, blir eiern her sikkert gla! Hah. HAdde ikke vært meg imot å betalt noe porto her i landet, men til Deutschland Deutschland über alles kunne det kanskje bli litt i det dyreste laget. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg synes det er veldig artig å se forskjellige nerdebuler Vil dere se mer? Se gjennom hele denne posten!! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg synes det er veldig artig å se forskjellige nerdebuler Vil dere se mer? Se gjennom hele denne posten!! Synes det er artig å se på jeg også GODDAMN! ROT! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hadde aldri klart å hatt det så rotete, liker å ha det clean foran skjermen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hadde aldri klart å hatt det så rotete, liker å ha det clean foran skjermen Samme her, alt føles så mye mer sterilt og lettere. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg synes det er veldig artig å se forskjellige nerdebuler Vil dere se mer? Se gjennom hele denne posten!! Det ER kult å se på andre sitt stæsh, men når jeg ser på sider som den du linket til, føler jeg meg så liten med mitt eget i forhold til alt d de andre har.. Eksempel Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg synes det er veldig artig å se forskjellige nerdebuler Vil dere se mer? Se gjennom hele denne posten!! Det ER kult å se på andre sitt stæsh, men når jeg ser på sider som den du linket til, føler jeg meg så liten med mitt eget i forhold til alt d de andre har.. Eksempel hvis du leste litt, så hadde du funnet ut at bildet var "fake" edit: leste litt. det var bare en som PÅSTO det, sorry Endret 6. juni 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg synes det er veldig artig å se forskjellige nerdebuler Vil dere se mer? Se gjennom hele denne posten!! Det ER kult å se på andre sitt stæsh, men når jeg ser på sider som den du linket til, føler jeg meg så liten med mitt eget i forhold til alt d de andre har.. Eksempel Sant så sant Edit: Axentrix: men likevel, det er mange her også som har svære skjermer og mange makiner med mye stasj inni. Det var kanskje det som var poenget, og ikke at det der var så spesielt. Endret 6. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Her er min "bule": Har 2 slike Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det var kanskje det som var poenget, og ikke at det der var så spesielt. Yupp.. Tok bare det bilde som eksempel.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ahh, deilig dan1el Vel, vel.. jeg bare fant bildet i en annen "Your desktop"-tråd.. som jeg sa Men fint er det. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ManagHead: hvordan klarer du å ha det så ryddig? mener ikke bare hvordan du klarer å rydde rent praktisk, men hvordan holder du det ut å ha det sånn? Rot er en inspirasjonskilde! Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://home.no/mykjebra/IMG_02881.gif der sitt eg og nerda 24/7 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 MangaHead: Ser ut som en ganske behagelig stol du har der. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ManagHead: hvordan klarer du å ha det så ryddig? mener ikke bare hvordan du klarer å rydde rent praktisk, men hvordan holder du det ut å ha det sånn? Rot er en inspirasjonskilde! Det er ikke så vanskelig, men det skal sies at jeg driver ikke med så mye neppå der, ting jeg driver med har jeg liggende andre steder Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) MangaHead: Ser ut som en ganske behagelig stol du har der. Den er ganske god å sitte på ja. Den mangler venstre armelene, men jeg tror at det gjør den bare bedre Edit: hva er venstre og hva er høyre igjen nå? Endret 9. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg