1234567890qwertyuio Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bare bra at vi får se hvordan bulene blir etter tid, om de endrer seg eller om ALT ligger på samme plassen.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) skulle rydde opp på rommet for litt siden... men jeg endte opp med å gjøre noe litt mer drastisk.. en opdatert nerdebule : bilde1 bilde2 den som vil kan leke Finn Datamaskinen Endret 27. mai 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Ser den! Eller... Ser kor den er hen ihvertfall. Btw: Bilde2 funker ikkje. Endret 27. mai 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) skulle rydde opp på rommet for litt siden... men jeg endte opp med å gjøre noe litt mer drastisk.. en opdatert nerdebule : bilde1 bilde2 den som vil kan leke Finn Datamaskinen Inne i skapet på veggen Har tenkt å flytte rundt på noen pcer etterhvert. Få satt opp Gaming PCen (specs i Teh Profil™) her jeg er nå og flytte den PCen jeg har nå inn i stua. Linux boxen skal vel også vekk, men hvor vet jeg ikke helt enda Skal nemlig lage meg en filmstue Reolen i stua skal vekk til helga, og denne PCen her skal, sammen med TVen og Logitech Z-680 flyttes inn. Må ta noen før bilder snart, senere kan jeg jo legge inn ferdig resultat her Har tenkt å henge opp mange filmplakater i stua også Tenkte på bl.a The Crow, The Matrix, Blade II, Alien, Finding Nemo og X-Files. Edit: Som Satrucci_ også la merke til, men husket å skrive, så fungerer ikke bilde 2. Edit 2: Vil dere ha bilder fra stua nå, eller skal jeg vise dem når alt er satt opp? Ta dem med i èn post altså. Endret 27. mai 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 nå funker 2'eren.. (faens case sensitive greie) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 nå funker 2'eren.. (faens case sensitive greie) Artig stol, den sorte tingen Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) kostet ca 5k, ikke akkurat verdt det men oppsikt vekker den.. og go å sitte i er den (var foresten en julepresang) Endret 27. mai 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) kostet ca 5k, ikke akkurat verdt det men oppsikt vekker den.. og go å sitte i er den (var foresten en julepresang) 5000 Får jo 2 lenestoler til den prisen (kommer jo an på modell såklart). Tok noen bilder nå, plus filmet en film. Tar å legger dem ut jeg Edit: Snart klar Ok, bildene er lagt ut. Ble ikke så god kvalitet som man kunne håpt på, muligens fordi jeg er en talentløs fotograf Reolen skal vekk, samt komoden og alle bildene. Mot venstre. Ting skal ned fra veggen som sagt. Mer mot venstre. Tenkte å plassere høyttalerene i vinduskarmen.Høyttalerene Ting skal bort. Blir plass til en plakat der Ting skal bort som sagt. Plakater skal opp Bokhylla skal vekk, bilder fjernes og stol skal brukes. Filmen. Viser stua på 3 måter slik den er nå. Toppen, midten og bunnen. Reolen skal som sagt vekk, TVen tenkte jeg skulle stå der der. Plakater rundt om i rommet som sagt. Overdriving er vel ikke så bra, og det er det den foreløpige lista mi over plakater er nå, overdrevet stor. Høyttalerene settes opp i surround posisjon, må vel kjøpe noen lengre høyttalerkabler til det. Tenkte å sette subben ved TVen og Control Podden ved/oppå TVen. PCen vil vel bli stående ved TVen, slik at S-Video kabelen rekker. Til det tror jeg at jeg trenger et nytt skjermkort (R9700Pro skal i den nye PCen). Mer som trenger forklaring? Kan dette bli bra? Håper det blir det Endret 27. mai 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jaja, da har jeg endelig fått meg en ny pult, får vel legge ut den oppdaterete Bula mi... Jeg sitter selvsagt på hoveddelen av pulten, mens dama har blitt flytta litt til sida Edit: liten linky feil... Endret 27. mai 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jaja, da har jeg endelig fått meg en ny pult, får vel legge ut den oppdaterete Bula mi... heftig oppsett Jeg sitter selvsagt på hoveddelen av pulten, mens dama har blitt flytta litt til sida Edit: liten linky feil... Slik bord vil jeg også ha! Hvilke skjermer står der? Endret 27. mai 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tre 19" Hansol H950 skjermer i front, den på siden er en 17" Hansol H711. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tre 19" Hansol H950 skjermer i front, den på siden er en 17" Hansol H711. Hvordan er de 3 tilkoblet PCen? DVI? På et Parhelia? AGP+PCI? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ser for meg Pritorian; "Move bitch! This is my space!".. *humre* Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke mitt bilde, men fortsatt... http://dan1el.net/bilder/WorkstationNew.jpg Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jo men ville bare opplyse on at eg hadde nettopp hatt bursdag slik at ingen skulle begynne å lure på hvorfor eg hadde ballonger på pulten min, mener eg har hørt rykter om dette Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Ikke mitt bilde, men fortsatt...http://dan1el.net/bilder/WorkstationNew.jpg Clean... jo men ville bare opplyse on at eg hadde nettopp hatt bursdag slik at ingen skulle begynne å lure på hvorfor eg hadde ballonger på pulten min, mener eg har hørt rykter om dette Ballonger er digg uansett, selv m du har hatt bursdag eller ikke... Endret 28. mai 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tre 19" Hansol H950 skjermer i front, den på siden er en 17" Hansol H711. Hvordan er de 3 tilkoblet PCen? DVI? På et Parhelia? AGP+PCI? midten og ene siden er DUAL screen ved behov, ellers er den tilkoblet Test maskininen min( kan bytte på inngang på skjermen) Den siste skjermen går til gaming maskinen min Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Når vi snakker om ballonger, jeg har ASUS-ballong på pulten min Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jaja, da har jeg endelig fått meg en ny pult, får vel legge ut den oppdaterete Bula mi... http://www.entechreview.com/ok_no/forumpics/pulten.jpg Jeg sitter selvsagt på hoveddelen av pulten, mens dama har blitt flytta litt til sida Edit: liten linky feil... Å gud bedre, hvor kan man få kjøpt det bordet?? Og hva koster det ca? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Når vi snakker om ballonger, jeg har ASUS-ballong på pulten min Hvor fikk du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg