Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skulle rydde opp på rommet for litt siden...

men jeg endte opp med å gjøre noe litt mer drastisk..

 

en opdatert nerdebule :

bilde1

bilde2

 

den som vil kan leke Finn Datamaskinen  :green:

Inne i skapet på veggen :D

 

 

 

Har tenkt å flytte rundt på noen pcer etterhvert. Få satt opp Gaming PCen (specs i Teh Profil™) her jeg er nå og flytte den PCen jeg har nå inn i stua. Linux boxen skal vel også vekk, men hvor vet jeg ikke helt enda :roll::)

 

Skal nemlig lage meg en filmstue :D Reolen i stua skal vekk til helga, og denne PCen her skal, sammen med TVen og Logitech Z-680 flyttes inn. Må ta noen før bilder snart, senere kan jeg jo legge inn ferdig resultat her :)

Har tenkt å henge opp mange filmplakater i stua også :) Tenkte på bl.a The Crow, The Matrix, Blade II, Alien, Finding Nemo og X-Files.

 

 

Edit: Som Satrucci_ også la merke til, men husket å skrive, så fungerer ikke bilde 2.

 

 

Edit 2: Vil dere ha bilder fra stua nå, eller skal jeg vise dem når alt er satt opp? Ta dem med i èn post altså. :hmm:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
kostet ca 5k, ikke akkurat verdt det ;) men oppsikt vekker den.. og go å sitte i er den ;)

 

(var foresten en julepresang)

5000 :wow: Får jo 2 lenestoler til den prisen (kommer jo an på modell såklart).

 

 

Tok noen bilder nå, plus filmet en film. Tar å legger dem ut jeg :)

 

Edit: Snart klar :roll::)

 

Ok, bildene er lagt ut. Ble ikke så god kvalitet som man kunne håpt på, muligens fordi jeg er en talentløs fotograf :p

 

Reolen skal vekk, samt komoden og alle bildene.

Mot venstre. Ting skal ned fra veggen som sagt.

Mer mot venstre. Tenkte å plassere høyttalerene i vinduskarmen.Høyttalerene :roll:

Ting skal bort. Blir plass til en plakat der :)

Ting skal bort som sagt. Plakater skal opp :green:

Bokhylla skal vekk, bilder fjernes og stol skal brukes.

Filmen. Viser stua på 3 måter slik den er nå. Toppen, midten og bunnen.

 

Reolen skal som sagt vekk, TVen tenkte jeg skulle stå der der. Plakater rundt om i rommet som sagt. Overdriving er vel ikke så bra, og det er det den foreløpige lista mi over plakater er nå, overdrevet stor. :thumbdown:

Høyttalerene settes opp i surround posisjon, må vel kjøpe noen lengre høyttalerkabler til det. :hmm: Tenkte å sette subben ved TVen og Control Podden ved/oppå TVen. PCen vil vel bli stående ved TVen, slik at S-Video kabelen rekker. Til det tror jeg at jeg trenger et nytt skjermkort (R9700Pro skal i den nye PCen).

 

Mer som trenger forklaring? Kan dette bli bra? :hmm: Håper det blir det :wee:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Ikke mitt bilde, men fortsatt...

http://dan1el.net/bilder/WorkstationNew.jpg

 

Clean... :wee:

 

jo men ville bare opplyse on at eg hadde nettopp hatt bursdag slik at ingen skulle begynne å lure på hvorfor eg hadde ballonger på pulten min, mener eg har hørt rykter om dette

 

Ballonger er digg uansett, selv m du har hatt bursdag eller ikke... :p

Endret av Carrox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...