Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Her kommer min lille bule Min lille krok Hey, samme anlegg som meg jo! Første jeg har sett som har det. Hvor mye gav du for ditt? Uans, her er min krok: http://home.no.net/flops/kroken.jpg Er ikke det Tubby? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jo... derfor den står i Flop|s lille kork Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jo... derfor den står i Flop|s lille kork Ah, så han er The Skaper. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) =http://www.forvirra.com/upload/img/VolutPat_rom.jpg Klikk på det for å få større bilde, takk til forvirra.com for host av bilde. Har rydda idag og ommøbelert, så jeg har slengt alt ting i senga... så jeg har ingen PEPSI flasker der. Kald PEPSI MAX eier Cola wee.. har samme pult.. liker den ikke.. får ikke 2 17" ved siden av hverandre Endret 16. mai 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Her kommer min lille bule Min lille krok Hey, samme anlegg som meg jo! Første jeg har sett som har det. Hvor mye gav du for ditt? Uans, her er min krok: http://home.no.net/flops/kroken.jpg Er ikke det Tubby? Stemmer det. Pleier å bruke den som bord, men jeg har rydda litt før jeg tok det bildet der Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Slenger meg på her jeg og, siden jeg endelig har fått digitalkamera. Mvh Meg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) MEGET nice MaD_DoG. Hvordan fiksa du at "hylla" til høyre for skjermen ligger så skrått bakover? Den hvor du har en spindel med cd-er på. Har (som halve forumet) samma skrivebordet skjønner du. Endret 16. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Bygget samme skrivebordet til muttern, trodde jeg skulle bli gal av den 40 sider lange instruksjonsboka. Tipper på at han bare lar den hylla hvile rett mot veggen... Endret 16. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bygget samme skrivebordet til muttern, trodde jeg skulle bli gal av den 40 sider lange instruksjonsboka. Jeez...trodde jeg skulle flippe ut den kvelden jeg satt sammen skrivebordet... Digg skrivebord, men jeg kan aldri ommøblere på rommet mitt lenger på grunn av at skrivebordet må stå i et hjørne. De tre andre hjørnene har vindu, dør eller skap innebygd i veggen. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Pga at dette skrivebordet er lagd av sponplater, så har det med tiden blitt veldig ustabilt. Så jeg har modifisert det litt. Har to skråstilte 2" lekter i bakkant. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 2 Plakater Viser den del Fra sofaen Satelittene står vanligvis heeelt på kanten. Logitech Z-680 uten sub Fra sofa mot pcene Vil bli en forandring her når jeg får hardwaren som står i signaturen. Tenker på å flytte TVen og HP-pc'n (t.h for stolen) et annet sted. Linux-boxen vil nok også bli flyttet (den hvite t.v for stolen) Mitt nye case! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 2 PlakaterViser den del Fra sofaen Satelittene står vanligvis heeelt på kanten. Logitech Z-680 uten sub Fra sofa mot pcene Vil bli en forandring her når jeg får hardwaren som står i signaturen. Tenker på å flytte TVen og HP-pc'n (t.h for stolen) et annet sted. Linux-boxen vil nok også bli flyttet (den hvite t.v for stolen) Mitt nye case! ahh, digg rom, fint at flere elsker cradle Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 åh! åh! du har samme pute som meg -NeoRag- yeah! Finfin Pute Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 åh! åh!du har samme pute som meg -NeoRag- yeah! Finfin Pute Vel, ihvertfall samme putetrekk Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Slenger meg på her jeg og, siden jeg endelig har fått digitalkamera. [snip Bilde] Hehe, det der så bra fett ut egentlig. Frekke detaljer. Åseen høyttalere er det du har hengende på veggen? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Slenger meg på her jeg og, siden jeg endelig har fått digitalkamera. [snip Bilde] Hehe, det der så bra fett ut egentlig. Frekke detaljer. Åseen høyttalere er det du har hengende på veggen? Det er noen Wharfedale greier som jeg fant på en bruktsjappe. Koblet med Cambridge Audio A500, gode Monster kabler all over, så gir de veldig ren og klar lyd, mangler bare litt på bassen. Mvh Meg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 snart blir min bule oppdatert med ny pc poster bilder på torsdag.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Seriøst knut erik, få inn litt lys når du tar bilda, dagslys hjelp VELDIG tel å få ordentlige bilda med webcam! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Min "bule" blir også "oppgradert" med ny pc, men ikke helt enda. (Se film for case ) Muligens også med noen plakater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg