Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, i slike miljø som dete! Her bygger vi pc`n selv og kjøper den ikke ferdig montert! :ermm:

Derfor der det noe galt med HP?

Jeg har testet rundt 20-30HP maskiner, var feil på 2 av de (hvis jeg husker riktig). Det er jo egentlig ikke noe galt med HP. En av de fleste feilene jeg har opplevd er brukerfeil, men HP kan vel ikke beskyldes for det?

Lenke til kommentar
ja, i slike miljø som dete! Her bygger vi pc`n selv og kjøper den ikke ferdig montert! :ermm:

Derfor der det noe galt med HP?

Jeg har testet rundt 20-30HP maskiner, var feil på 2 av de (hvis jeg husker riktig). Det er jo egentlig ikke noe galt med HP. En av de fleste feilene jeg har opplevd er brukerfeil, men HP kan vel ikke beskyldes for det?

Nå tenkte ikke jeg på feil % da, de fleste på dette forum er av den type bruker som bygger selv og ikke kjøper. Det var bare mitt personlige synspunkt.

Det er ingen tvil om at hp pc`er er gode i den forstand at de er stabil og lite tull ellers, men de er ikke akkurat noen kraftpakker med et lite hav av oc egenskaper. Det er jo bare billige hk billig ram osv solgt med god fortjeneste ( seff driverde butikk). Så det er ikke overklokkeren`s førstevalg :)

Lenke til kommentar

OK here we go again

knutern_ Skrevet: 14/05/2004 : 21:01

ja, i slike miljø som dete! Her bygger vi pc`n selv og kjøper den ikke ferdig montert! 

i dette miljøet er det ikke noen ting som sier at pcer må være selv snekkret, dette forumet er vel åpent for alle som har en viss interesse av data og data relaterte ting.

hvis folk har hp eller lignede så er det deres sak ikke sant ?

 

dimdal Skrevet 14/05/2004 : 22:37

  Pepsi MAX er ikke godt...  

 

Axentrix Skrevet 14/05/2004 : 22:46

ich wais

 

Cola er mye bedre 

 

dere har ikke peiling tror eg har 5-6 søppelsekker med bare tomme PEPSI MAX flasker på vaskerommet..... hey det er nesten til en liten sydentur :thumbs:

Endret av fenris1979
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...