Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Selv vil jeg anbefale Smallsize. De har (ihvertfall så hadde de da jeg drev med dette) utrolig god service! Jeg har en Kyosho Inferno DX (1:8) drar vel rundt 70? En Kyosho Mini (1:10) med to trinns automatisk girkasse drar "bra nok" hehe. En Team Losi elektrisk buggy (1:10). En Tamiya Bullhead (1:10), elektrisk monstertruck. en Tamiya elektrisk Nissan Skyline (1:10), en Tamiya elektrisk Jeep Cherokee (1:10), en Tamiya elektrisk Audi quattro (1:10), en båt... Det tror jeg var det meste! Det som er det værste er at jeg ikke bruker dem lenger! Burde vel prøvd å selge dem, men jeg er for slapp av meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye skulle du hatt for de forskjellige da? (bilene, som er bensin/nitro-drevet)

 

 

*slutte med off-topic*

OT: har ikke tenkt på det en gang... kan se over de jeg har og sjekke litt!

 

Hehe, kom på en ide... Grunnen til at det tar litt tid før folk poster bilder av bula si her er -kanskje- fordi alle skal rydde den? Er ikke mange her som har et enormt rot på bildene sine...

Lenke til kommentar

Hehe, kom på en ide... Grunnen til at det tar litt tid før folk poster bilder av bula si her er -kanskje- fordi alle skal rydde den? Er ikke mange her som har et enormt rot på bildene sine...

Ja, det kan nok godt hende. En Nerdebule skal se ut som min gamle nerdebule (et par sider tidligere). Et salig rot mao.

Lenke til kommentar

Hehe, kom på en ide... Grunnen til at det tar litt tid før folk poster bilder av bula si her er -kanskje- fordi alle skal rydde den? Er ikke mange her som har et enormt rot på bildene sine...

Ja, det kan nok godt hende. En Nerdebule skal se ut som min gamle nerdebule (et par sider tidligere). Et salig rot mao.

hehe ja må inrømme selv at jeg ryddet litt etter at jeg hadde lagt ut det første bildet - redigerte så posten min og la inn nye bilder med litt mindre rot og søppel :D

Lenke til kommentar
Uppdate på nerdebula mi:

Det står en slik en på ene pulten. Driver å finjusterer blandingsforholdet mellom luft og bensin. Denne parkerer lett en overklokket fx-53! Det sto mellom 1GB minne + r9800xt eller denne....  :love:

 

http://www.towerhobbies.com/products/kyosho/kyod66_335.jpg

 

:thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

 

DrE

Jeg vil ha sånn bil.

 

Fra hvor kjøpte du den?

 

Ser bildet er fra towerhobbies.com er det her? Er det i USA? Toll avgifter og frakt osv.. hvor mye kommer det på?

 

Finnes det i norske nettbutikker?

De bilene der selger de alle steder dde selger kyosho biler. Vet at en del lekebutikker fører kyosho. Elles finnes det et hav av hobby butikker som selger de. Eks Hobbyland i Bergen. Tips: Gule sider er din venn. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe, kom på en ide... Grunnen til at det tar litt tid før folk poster bilder av bula si her er -kanskje- fordi alle skal rydde den? Er ikke mange her som har et enormt rot på bildene sine...

var faktisk denne tråden som fikk meg til å ommøblere hele rommet... :roll:

 

Før hadde jeg pcskjermen (med ca 5 m kabel) på et tvbord, med hjul, midt på golvet..

En tv midt på golvet, En sofa feil vei (gadd ikke snu den, kjekt å se rett i veggen)

og pc`en sto på 2 bar krakker.... ikke spør hvorfor.. :roll:

Lenke til kommentar

Hvorfor har det seg sånn at alle skal ha det så rotete? Har lest et par kommentarer her som "endelig dro jeg fram støvsugeren, bare 2 år siden sist... skal hvertfall være 4 år til neste gang" osv... er det en del av det å være geek?

 

Bare jeg som synes det er bedre å ha det ryddig?

Lenke til kommentar
Hvorfor har det seg sånn at alle skal ha det så rotete? Har lest et par kommentarer her som "endelig dro jeg fram støvsugeren, bare 2 år siden sist... skal hvertfall være 4 år til neste gang" osv... er det en del av det å være geek?

 

Bare jeg som synes det er bedre å ha det ryddig?

Det er en overvekt av folk som har det så rotet rundt seg at det er helt uforståelig, kan ikke noe for det men like å he det ryddig og ikke minst ha det rent.

Lenke til kommentar
Hvorfor har det seg sånn at alle skal ha det så rotete? Har lest et par kommentarer her som "endelig dro jeg fram støvsugeren, bare 2 år siden sist... skal hvertfall være 4 år til neste gang" osv... er det en del av det å være geek?

 

Bare jeg som synes det er bedre å ha det ryddig?

Det er koselig å ha det ryddig, men det er hard arbeid å ha det ryddig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...