schmelck.no Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 gromme høyttalere ihvertfall Har faktisk de samme selv... De spiller høyt, men er veldig billige så mine audiofile venner mener at jeg må skaffe meg nye... Men for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke såå mye om bra lyd, vil heller ha "mye" lyd! Funker veldig bra på fester da! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Uppdate på nerdebula mi: Det står en slik en på ene pulten. Driver å finjusterer blandingsforholdet mellom luft og bensin. Denne parkerer lett en overklokket fx-53! Det sto mellom 1GB minne + r9800xt eller denne.... DrE Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 godt å se at folk greier å bruke penger på annet enn BARE pc.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 gromme høyttalere ihvertfall Har faktisk de samme selv... De spiller høyt, men er veldig billige så mine audiofile venner mener at jeg må skaffe meg nye... Men for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke såå mye om bra lyd, vil heller ha "mye" lyd! Funker veldig bra på fester da! Men hvorfor ikke få i pose og sekk. Pene høyttalere som spiller godt, spiller høyt, gir bass når det trengs og ikke koster "da kvite or auga"? Audiopro Black Diamond er løsningen. Ja jeg vet, de ser spinkle ut, men tro meg, de spiller ræven av det meste i samme klasse (ytelse vs oppløsning vs utseende etc). Og de krever ikke all verdens forsterker. Disse kan du få ffor rundt 5000 nå for tiden, og om du vil ha ekstremt mye mere lyd, gå for Blue Diamond, disse koster det doble. Hoho, jeg tror minsanten meg jeg kunne blitt en god reklameforfatter. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Uppdate på nerdebula mi:Det står en slik en på ene pulten. Driver å finjusterer blandingsforholdet mellom luft og bensin. Denne parkerer lett en overklokket fx-53! Det sto mellom 1GB minne + r9800xt eller denne.... DrE Hvor mye kosta den. */me vil ha* Edit: innleg nr 333, I AM ONLY HALF EVIL!! MUHUHAHAHA Endret 29. april 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Litt oppdatering av nerdebula mi! Nerdebula Mi Rydda litt inni PC'en! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvor mye kosta den. */me vil ha* Edit: innleg nr 333, I AM ONLY HALF EVIL!! MUHUHAHAHA Den koster 6000 med "plugg-gløder", 4L nitrobensin, noe verktøy og ratt-stikke. men ikke si det til samboeren min! Hun synes det var en mildt sagt "unødvendig" investering. Btw, hva er det egentlig med damer og det faktum at det meste skal være "fornuftig"? Kommer ikke på èn eneste ting som både er fornuftig og morsomt.... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Litt oppdatering av nerdebula mi! Nerdebula Mi Rydda litt inni PC'en! de fisher høytalerne dine må vel rocke litt hmm, nå er jeg hos faren min, hvordan jeg har det her. Kan dere se lenger frem i tråden rundt side 20 et sted trur jeg, og jultider side 10-13 Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg tårer ikke og legge inn nerde bula min den ser helt jævlig ut har glemt hvliken farge jeg her/hadde på teppe :seier dette noe!?? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg tårer ikke og legge inn nerde bula min den ser helt jævlig ut har glemt hvliken farge jeg her/hadde på teppe :seier dette noe!?? At støvsugern er godt gjemt i skapet. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Btw, hva er det egentlig med damer og det faktum at det meste skal være "fornuftig"? Kommer ikke på èn eneste ting som både er fornuftig og morsomt.... De er rare! Mine favoritt ting å kjøpe er: Ting du absolutt ikke trenger, men bare må ha... Hehe... F.eks: Sony Ericsson bluetooth bilen og Gaming glove har begge to, og idag kjøpte jeg meg "fizz keeper", huff jeg bruker for mye penger... Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bilde 1 "Oversiktsbilde" Bilde 2 3L med vin på høyttaleren er obligatorisk Bilde 3 Måtte bare ta med veggpryden. Legg merke til at bildet er brodert (!) Bilde 4 Litt dårlig kvalitet på det bildet. Se, det spirer og gror! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 de fisher høytalerne dine må vel rocke litt Ja de gir bra med lyd, men med det første så tålte de ikke overklokking! Veit ikke hvorfor. Vær gang jeg gikk over 3Ghz så hadde jeg ikke lyd! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Sett opp Volten på Høytalerne Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg tårer ikke og legge inn nerde bula min den ser helt jævlig ut har glemt hvliken farge jeg her/hadde på teppe :seier dette noe!?? At støvsugern er godt gjemt i skapet. mhm Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 de fisher høytalerne dine må vel rocke litt Ja de gir bra med lyd, men med det første så tålte de ikke overklokking! Veit ikke hvorfor. Vær gang jeg gikk over 3Ghz så hadde jeg ikke lyd! hvis det er PCI-lydkort ville det kanskje blitt bedre om hovedkortet hadde hatt AGP/PCI-lås. Hvis det er integrert lydkort veit jeg ikke hva som kan gjøres med det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hahaha.. skarru ha mere lyd sarru? Så sett opp lyden på forsterkern og bassen i lydkonfig'en i win*/linux Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Min oppdaterte krok.. høhø. Se på tux sitter å koser seg ja Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Uppdate på nerdebula mi:Det står en slik en på ene pulten. Driver å finjusterer blandingsforholdet mellom luft og bensin. Denne parkerer lett en overklokket fx-53! Det sto mellom 1GB minne + r9800xt eller denne.... http://www.towerhobbies.com/products/kyosho/kyod66_335.jpg DrE Jeg vil ha sånn bil. Fra hvor kjøpte du den? Ser bildet er fra towerhobbies.com er det her? Er det i USA? Toll avgifter og frakt osv.. hvor mye kommer det på? Finnes det i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Norwegian modellers og Smallzise har lignende biler. Du må få deg fly eller heli, mye fetere! Endret 1. mai 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg