Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

gromme høyttalere ihvertfall :p

Har faktisk de samme selv... De spiller høyt, men er veldig billige så mine audiofile venner mener at jeg må skaffe meg nye... Men for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke såå mye om bra lyd, vil heller ha "mye" lyd! Funker veldig bra på fester da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gromme høyttalere ihvertfall :p

Har faktisk de samme selv... De spiller høyt, men er veldig billige så mine audiofile venner mener at jeg må skaffe meg nye... Men for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke såå mye om bra lyd, vil heller ha "mye" lyd! Funker veldig bra på fester da!

Men hvorfor ikke få i pose og sekk. Pene høyttalere som spiller godt, spiller høyt, gir bass når det trengs og ikke koster "da kvite or auga"?

Audiopro Black Diamond er løsningen.

Ja jeg vet, de ser spinkle ut, men tro meg, de spiller ræven av det meste i samme klasse (ytelse vs oppløsning vs utseende etc). Og de krever ikke all verdens forsterker.

Disse kan du få ffor rundt 5000 nå for tiden, og om du vil ha ekstremt mye mere lyd, gå for Blue Diamond, disse koster det doble.

Hoho, jeg tror minsanten meg jeg kunne blitt en god reklameforfatter.

Lenke til kommentar
Uppdate på nerdebula mi:

Det står en slik en på ene pulten. Driver å finjusterer blandingsforholdet mellom luft og bensin. Denne parkerer lett en overklokket fx-53! Det sto mellom 1GB minne + r9800xt eller denne....  :love:

:thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

DrE

Hvor mye kosta den. */me vil ha*

Edit: innleg nr 333, I AM ONLY HALF EVIL!! MUHUHAHAHA :devil:

Endret av Carrox
Lenke til kommentar
Hvor mye kosta den. */me vil ha*

Edit: innleg nr 333, I AM ONLY HALF EVIL!! MUHUHAHAHA :devil:

Den koster 6000 med "plugg-gløder", 4L nitrobensin, noe verktøy og ratt-stikke.

men ikke si det til samboeren min! Hun synes det var en mildt sagt "unødvendig" investering.

Btw, hva er det egentlig med damer og det faktum at det meste skal være "fornuftig"? Kommer ikke på èn eneste ting som både er fornuftig og morsomt....

:no:

Lenke til kommentar
Btw, hva er det egentlig med damer og det faktum at det meste skal være "fornuftig"? Kommer ikke på èn eneste ting som både er fornuftig og morsomt....

:no:

De er rare! Mine favoritt ting å kjøpe er: Ting du absolutt ikke trenger, men bare må ha... Hehe... F.eks: Sony Ericsson bluetooth bilen og Gaming glove :laugh:

har begge to, og idag kjøpte jeg meg "fizz keeper", huff jeg bruker for mye penger... :no:

Lenke til kommentar
de fisher høytalerne dine må vel rocke litt

Ja de gir bra med lyd, men med det første så tålte de ikke overklokking! Veit ikke hvorfor. Vær gang jeg gikk over 3Ghz så hadde jeg ikke lyd!

hvis det er PCI-lydkort ville det kanskje blitt bedre om hovedkortet hadde hatt AGP/PCI-lås. Hvis det er integrert lydkort veit jeg ikke hva som kan gjøres med det :ermm:

Lenke til kommentar
Uppdate på nerdebula mi:

Det står en slik en på ene pulten. Driver å finjusterer blandingsforholdet mellom luft og bensin. Denne parkerer lett en overklokket fx-53! Det sto mellom 1GB minne + r9800xt eller denne.... :love:

http://www.towerhobbies.com/products/kyosho/kyod66_335.jpg

:thumbs::thumbs::thumbs:

DrE

Jeg vil ha sånn bil.

Fra hvor kjøpte du den?

Ser bildet er fra towerhobbies.com er det her? Er det i USA? Toll avgifter og frakt osv.. hvor mye kommer det på?

Finnes det i norske nettbutikker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...