Serqevx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ******, finner ikke kabelen til kameraet mitt! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) PC-krok dè là moi! Endret 8. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjempefin krok Tenker vel du tenker min krok! Jo takk. Litt mye rot og kabelsurr, menmen ... Lenke til kommentar
dp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 the best one: (jeg tror det var deg)jeg synes virkelig du har liten TV! OK, lyden er halve opplevelsen, men bilde er andre halvparten. du har sikkert fet lyd, men TV'n er for liten! kjøp ny TV! bah! klarer ikke folk med liten TV. ikkeno poeng i å ha liten TV! hva skal jeg med større tv? bruker aldri tven til film uansett. ser bare på alle elsker raymond og kongen av queen. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) fillern..der sa du noe det er i dag det..eller nå??? Men jo støre tv jo bedre er det vel? men aller helst en stor kvalitets crt skjerm. 40 tommer elns. 3 stk slik at du kan snu deg til siden for å se ut vinduet når dui kjører bil. EDIT: Nix, mandag i dag vist Endret 8. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fra dette top-secret Mi6 hjemmekontoret poster jeg mine meninger. (Klikk for større bilde) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Btw, ser ut som alle IKEA folk har det ryddigere enn Skeidar folket.. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Her ser dere min lille arbeidplass. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ey dacourt, man ser min lille arbeidsplass i din lille arbeidsplass Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jaja! Her er mitt lille krypinn... Det er sikkert mange av dere som har sett det allerede Men her er "bula" i allefall... http://home.no.net/donbro/til%20min%20side.jpg Takk for oppmerksomheten.. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ey dacourt, man ser min lille arbeidsplass i din lille arbeidsplass Hehe, ja den var jo så fin :-) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ey dacourt, man ser min lille arbeidsplass i din lille arbeidsplass Hehe, ja den var jo så fin :-) Takk, det samme(= Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjempe fin arbeidsplass Coolman(= kjekt å se så mange ryddige mennesker(= Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 veldig chill krok du har der..så rent og pent +avslapende..skal vi bytte hehe.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Bildene er litt store... En jææævlig engasjert Mike Wazowski fra McDonalds/monsters inc. Så, sånn var det. Kan ta en liten oppsummering fra venstre: yamaha PSR-290 keyboard pronto RU950 remote B&W2004 høytalere Acer Travelmate 420 laptop HP49G kalkis 7" lcd skjerm (overvåknings kamera ) Syncmaster 900SL+ 19" skjerm logitech internet explorer keyboard 8p switch D-Link Polyspan ViaVideo videokonferanse Lepont med diverse...... hovedmaskin logitech dual optical mus Pro-Luxe OA-800 headphones Shuttle med duron 800 Sejin tastatur trådløst med mus gammel sony 17". blått chieftech er fremtidig filserver til xboxen i stua.... ikke komplett. ja, jeg er en gadgetfreak DrE Endret 9. desember 2003 av DrErling Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Paradiset mitt Litt store og bad pic's men det var i all hast med et litt skada cam. Og på bildet med routeren i hjørnet ser vi jo dama som klager på NGT også Endret 9. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gef: Hva slags viftestyring er det i pc`n din?Så fet ut., Jo det skal jeg både fortelle deg, og vise deg Det er en AKASA viftekontroller. Den kan styre 4 vifter, den har 4 temperatursensorer som følger med, den kan gi deg advarsel om pc'en din blir for varm(det kan du stille på, altså du setter en viss grense f.eks 70 grader på CPU, da piper den ved 70 grader, du kan MAX sette dem opp til 95 grader) Panelet viser temperatur og rpm. http://www.home.no/gef/Scr.jpg På panelet kan du skifte til rød farge, blå, lyseblå, grønn, hvit, lilla, gul eller ingenting. Kan også ta på auto, da skifter den farge hvert 5'te sekund. http://www.home.no/gef/Pan2.jpg Det som følger med ser du her...men jeg har noe av det i pc'en også, og som du ser, det går ann å skrifte metallplate som har annen farge, slik at det passer best til kabinettet ditt, slik som meg, jeg har sølv http://www.home.no/gef/Til.jpg Slik ser hele greia ut http://www.home.no/gef/Pan.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg