Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilket skjermkort er det du har... kordan får man 3 skjermer?

 

du kan jo bruke videsplitter.. ;)

Da får man vel bare det samme bildet på to skjermer? Eller? URL til videosplitter? Pris, kvalitet, osv...

 

EDIT: når jeg tenker meg om så burde jeg egentlig sendt inn mitt bidrag til vinterkonkurransen her på hw.no... Jaja, kanskje jeg får en ny sjans en gang...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
hvilket skjermkort er det du har... kordan får man 3 skjermer?

 

du kan jo bruke videsplitter.. ;)

Da får man vel bare det samme bildet på to skjermer? Eller? URL til videosplitter? Pris, kvalitet, osv...

:blush: Hvis vi far f.eks. en slik en.. Blir det samme bilde på begge skjermene?

OMG fin pris på den splittern :no:

Lenke til kommentar

Har sjekket med LCD test panelet her ved hw.no og en video splitter er bare en liten boks som sender et video signal videre til en skjerm, det kan IKKE brukes for å splitte et bilde i to og sende det til to forskjellige skjermer, så nok om det... blir kanskje litt OT...

 

EDIT: kul signatur ManagHead!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Åh, min tur! Å poste etter schmelck blir jo som å hoppe etter Anette Sagen, men, vel-vel, her er noen bilder jeg knipset da jeg gikk sykelig amok med mitt HP RævCam rett før jeg dro hjemmefra sist:

0001_tn.jpg

Rommet har mistet all sin sjarm. Da jeg bodde hjemme og gikk på skole var det kun en smal, smal sti gjennom alt rotet mellom PC'en, senga og døra, slik et ekte gutterom skal være. Tripwire-plakaten har hedersplassen.

0002_tn.jpg

Freias fylte påskeegg. Den lokale handelsstanden ble desverre utsolgt tidlig i mars.

0004_tn.jpg

Disse slappingene står og drøvtygger på SETI-units. Legg også merke til Radio1 Summerhits 2 i CD-stativet.

0005_tn.jpg

Assortert søppel jeg selvfølgelig ikke har hjerte til å kaste (og litt til, for spesielt interesserte).

0007_tn.jpg

...og til slutt utsikten som gir meg innsikt, dekkes selvfølgelig av rullegardin 24/7 for å oppnå den behagelige belysningen steinhard idling krever.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...