Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke skyrte av en Creative bass vel :p

Poenget er at den er mye villere enn den lille sub'en til Drazen. Det er tross alt snakk om PC-høyttalere her da. 300 watts PC-høyttalere er digg. God lyd er det også. Og bassen rister alle vinduene i huset godt.

bule2.jpg

sub1.jpgsub2.jpg
Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
300 watts PC-høyttalere er digg.

Husk at i slike sett, så er effekten regnet ut ved å addere (som oftest peak-effekt) alle høytalernes effekt, altså blir det feil å si at man har et 300watts anlegg. Da bør vel alle høytalerene vært på 300w, samme som forsterker.

Uansett så er watt en tullete måte å regne effekt på. Beste måten er å høre det selv.

Lenke til kommentar
Husk at i slike sett, så er effekten regnet ut ved å addere (som oftest peak-effekt) alle høytalernes effekt, altså blir det feil å si at man har et 300watts anlegg. Da bør vel alle høytalerene vært på 300w, samme som forsterker.

Uansett så er watt en tullete måte å regne effekt på. Beste måten er å høre det selv.

Jada, jeg vet det. Selve subben er 150 Watt.

Enig med at utregning av watt er ikke helt altsigende. Jeg kjøpte mine PC-høyttalere fordi Megaworks-serien fra Creative gir veldig god og kraftig lyd. I tillegg er det meget høy kvalitet på materialene og produksjonen.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

diskvask: hehe, det kan du trygt si...

Når jeg først er i gang med å briefe så kan jeg jo vise skjermen som jeg har koblet den nederste plexi juletre PC'en til, PS brukes også til TV, DVD og Xbox...

thumbbriefebilde2.JPG

Også tatt med det dårlige kameraet...

---

Hehe, fikk visst også med litt av dama på det bildet...

Lenke til kommentar
Slenger inn et midlertidig bildet av hvordan bula ser ut

Før:

thumbskjermmod75.jpg

Nå:

thumbbriefebilde.JPG

(Klikk for større versjon, det nye bildet er ikke så bra kvalitet...)

håper du har gardiner på vindue, paradis for innbrudstyver :scared:

hvilket skjermkort er det du har... kordan får man 3 skjermer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...