Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke skyrte av en Creative bass vel :p

Poenget er at den er mye villere enn den lille sub'en til Drazen. Det er tross alt snakk om PC-høyttalere her da. 300 watts PC-høyttalere er digg. God lyd er det også. Og bassen rister alle vinduene i huset godt.

 

bule2.jpg

 

sub1.jpgsub2.jpg
Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
300 watts PC-høyttalere er digg.

Husk at i slike sett, så er effekten regnet ut ved å addere (som oftest peak-effekt) alle høytalernes effekt, altså blir det feil å si at man har et 300watts anlegg. Da bør vel alle høytalerene vært på 300w, samme som forsterker.

 

 

Uansett så er watt en tullete måte å regne effekt på. Beste måten er å høre det selv.

Lenke til kommentar
Husk at i slike sett, så er effekten regnet ut ved å addere (som oftest peak-effekt) alle høytalernes effekt, altså blir det feil å si at man har et 300watts anlegg. Da bør vel alle høytalerene vært på 300w, samme som forsterker.

 

 

Uansett så er watt en tullete måte å regne effekt på. Beste måten er å høre det selv.

Jada, jeg vet det. Selve subben er 150 Watt.

 

Enig med at utregning av watt er ikke helt altsigende. Jeg kjøpte mine PC-høyttalere fordi Megaworks-serien fra Creative gir veldig god og kraftig lyd. I tillegg er det meget høy kvalitet på materialene og produksjonen.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...