Raphaug Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kaster inn et bilde av nerdebula mi! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 update <-- Bilder av ny mæblert nerdebule er du ikke litt nervøs når du har deg i den senga? Hehe, det tar man madrassen ned for men er bare 15, og har ikke sett dama på en uke, så må vel ta den ned snart Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 fin fin stige opp til senga balleman ikke sant? crome og greier, litt vond å tråkke på, men, no pain, no glory Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 DIGERT påskeegg fin bule pssssh, har et sånt og et til jeg Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Drazen jeg synes synd i ryggen din hvis du bruker den stolen mye :\ Ikke ryggen, Heller nakken og skuldrene, tastaturet,musa og skjermen kommer så sabla høyt iforhold til sittestillingen min. Helt forjævlig til vanlig, men digg når jeg ser film. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg følte for å utnytte sergevx litt mere, og samtidig vise dere åssen min tidligere nerdebule så ut, og for de som er interessert så kan dere trykke på denne for å få gleden av å se en, ehm, lettere rotete nerdebule. Sånn ser det ut når en leier en leilighet som ikke er 40 kvm engang, har samlemani og ingen bod å legge ting i. Enjoy. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg følte for å utnytte sergevx litt mere, og samtidig vise dere åssen min tidligere nerdebule så ut, og for de som er interessert så kan dere trykke på denne for å få gleden av å se en, ehm, lettere rotete nerdebule. Sånn ser det ut når en leier en leilighet som ikke er 40 kvm engang, har samlemani og ingen bod å legge ting i. Enjoy. wow, finne 1 cd plate der tar nok hele dagen.. Ikke det at jeg har det noe bedre.. edit: leif.. Endret 12. april 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 wow, finne 1 cd plate der tar nok hele dagen.. Ikke det at jeg har det noe bedre.. edit: leif.. Ja det var en utfordring. Jeg hadde tre sånn 200 platers dingser som jeg hadde kjøpt på møbelringen stående, der var det alfabetisk. Etter å ha hørt musikk over et par måneder var det ikke like alfabetisk. Pluss at jeg hadde en liten røys stående inne på det knøttsmå soverommet mitt. Naturligvis bor jeg ikke der lengre. Og på mitt nye sted har jeg bare 400 CDer med meg, de resterende 400 står hjemme hos foreldrene mine. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) En liten oppdatering etter å ha drevet med oppussing av rommet mitt i nesten hele påsken! Etter kjøp av nye høyttalere, og fått et lit større TV...men det er ikke helt nytt Før: Nå: Ble meget fornøyd med resultatet! Endret 12. april 2004 av Gef Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Tøft Men jeg ville hatt noen gardiner i vinduet der... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Tøft Men jeg ville hatt noen gardiner i vinduet der... De kommer Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Da var det fint Skjønner ikke hvordan du har råd til de høytalerne men.. Heftige var de. Endret 12. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 En liten oppdatering etter å ha drevet med oppussing av rommet mitt i nesten hele påsken! Etter kjøp av nye høyttalere, og fått et lit større TV...men det er ikke helt nytt Før: http://www.home.no/gef/CIM.jpg Nå: http://www.home.no/gef/Rom.jpg Ble meget fornøyd med resultatet! Meget bra. Men jeg håper for din skyld at det ikke er eltax høytalere jeg ser der. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 En liten oppdatering etter å ha drevet med oppussing av rommet mitt i nesten hele påsken! Etter kjøp av nye høyttalere, og fått et lit større TV...men det er ikke helt nytt Før: http://www.home.no/gef/CIM.jpg Nå: http://www.home.no/gef/Rom.jpg Ble meget fornøyd med resultatet! Meget bra. Men jeg håper for din skyld at det ikke er eltax høytalere jeg ser der. hehe, nei det er JBL . De kostet 10 000kr på hifi centeret! Har fått lydisolert rommet, så kan spille litt høyere nå før de oppe begynner å klage Joda, måten jeg fikk råd til dem er at de gammle høyttalerne jeg hadde kostet mer, altså var mer verdt. Solgte dem for 11 000 kr m kabler (16 000 kr kostet de nye). De var mer laget til finspilling, altså spilling av klassisk musikk o.l. Jeg trengte høyttalere som kunne spille høyere og gi mer punch samt. god mellomtone og diskant! Det fikk jeg! Halogenlampene i taket dirrer når jeg spiller høyt, synet dirrer litt også når jeg står i den andre enden av rommet og ser bort på dataskjermen! Var også litt av en opplevelse da jeg hadde over noen kompisser for 2 uker siden, da vi så LOTR Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hehe nice. Men er Eltax høyttalere "dårlige"? Har en kamerat som kjøpte de på Svinesund, og skryter så fææælt av de hele tiden.... Så bare lurte. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hehe nice.Men er Eltax høyttalere "dårlige"? Har en kamerat som kjøpte de på Svinesund, og skryter så fææælt av de hele tiden.... Så bare lurte. Ja, de er. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 synet dirrer litt også når jeg står i den andre enden av rommet og ser bort på dataskjermen! Det samme fenomenet kan du fremkalle selv å nynne dype toner. Husker vi "lærte" dette på VK1 Elektronikk Prøvde selv nå, og det funket like godt i dag, som den gang Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hehe nice.Men er Eltax høyttalere "dårlige"? Har en kamerat som kjøpte de på Svinesund, og skryter så fææælt av de hele tiden.... Så bare lurte. Har ikke hørt så mye positivt om høytalerene til Eltax akkurat, men har selv en Eltax sub; A-15 2R. Har ikke noe negativt å si om den. 15" element = ødlagte spotlighter Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 damn.. nice høyttalere.. er det stress å lydisolere? sånn ca pris? /me want to play loud musico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg