Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 det er ikkje materialle som e problemet mitt når det gjelder stolen, men hvem som sitter på den. Nytter ikkje med en stressless når en ikkje kan sitte på en egonomisk måte!! Men hadde en skikkeli stol, men tok slutten når mange av vennene skulle spille og styre. Men som mange sier nå er figuren formet etter stolen så den er meget behagelig, er ikkje så hard å sitte på, og ny stol skal kjøpes når jeg får pengerne i neste mnd. Har klart CS i mangfoldige timer med denne stolen!! Fiskeutstyret som er den grønne "fiskestol-vesken" har jeg ikkje giddet å pakke vekk av mange brunner, latskap. Konsekvensene av din sittestilling vil du først merke når du aldres (blir eldre) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) ok, her kommer bula mi:her edit: ja det er webcam Endret 8. april 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Så jo bra ut det "balleman" Lurer på om du har samme stol som meg... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Så jo bra ut det "balleman" Lurer på om du har samme stol som meg... Hmm, sant den er god? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 YEpp....vist det er samme så er den MEGET god å sitte i Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://hometown.aol.com/drueklase/images/hah.jpg Cute Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://hometown.aol.com/drueklase/images/hah.jpg Cute Ja, og en veldig fin avatar. Men tilbake til den bulen der. Er det en blomst (eller snarere en kaktus) jeg ser på skrivebordet ditt, RAzorBladeKiss? OG tar jeg veldig feil når jeg nå antar at det er den første feminine nerdebulevarianten i denne tråden? (no offence intended) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 http://hometown.aol.com/drueklase/images/hah.jpg Cute Ja, og en veldig fin avatar. Men tilbake til den bulen der. Er det en blomst (eller snarere en kaktus) jeg ser på skrivebordet ditt, RAzorBladeKiss? OG tar jeg veldig feil når jeg nå antar at det er den første feminine nerdebulevarianten i denne tråden? (no offence intended) Ja, det er nok en kaktus ja. Den piffer jo opp pulten litt da. Noe galt i det? Synes det har blitt riktig så koselig her jeg Trenger bare en høyere og diggere stol Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 http://hometown.aol.com/drueklase/images/hah.jpg Cute Ja, og en veldig fin avatar. Men tilbake til den bulen der. Er det en blomst (eller snarere en kaktus) jeg ser på skrivebordet ditt, RAzorBladeKiss? OG tar jeg veldig feil når jeg nå antar at det er den første feminine nerdebulevarianten i denne tråden? (no offence intended) Ja, det er nok en kaktus ja. Den piffer jo opp pulten litt da. Noe galt i det? Synes det har blitt riktig så koselig her jeg Trenger bare en høyere og diggere stol DU skal IKKE syte over å ha en lav stol! Vet ikke hvor godt det kommer med på bildet, men det er en lenestol som brukes til et bord i normal høyde! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Drazen jeg synes synd i ryggen din hvis du bruker den stolen mye :\ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Her kommer rommet mitt her sitter jeg mesteparten av dagen. Dette er det jeg glaner på mesteparten av dagen Musematta, musa og headsette mitt, et viktig verktøy for meg som gamer og til slutt gir et lite + på pulten min Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 DIGERT påskeegg fin bule Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 update <-- Bilder av ny mæblert nerdebule Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 fin fin stige opp til senga balleman Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 update <-- Bilder av ny mæblert nerdebule er du ikke litt nervøs når du har deg i den senga? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ja, det er nok en kaktus ja. Den piffer jo opp pulten litt da. Noe galt i det? Synes det har blitt riktig så koselig her jeg Trenger bare en høyere og diggere stol Hehe, bekymr (ja jeg vet jeg tok meg en grammatisk frihet der) deg ikke, jeg klager ikke. Det så bare så utrolig rent, pent, og koselig der. OG da tenkte jeg med en gang, hmm, er det en jente som har dette stedet? For det er ikke mange med utovertiss jeg kjenner som engang har tenkt på å ha en slik en plante på bordet Forresten, for de som har en slik løsning som du har, er det ikke litt slit å skrive mye? Man sitter jo rimelig skeivt da, og når en sitter slik som det, enten det er IRC eller man skriver på noe annet, så blir det vel litt vondt? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 For det er ikke mange med utovertiss jeg kjenner som engang har tenkt på å ha en slik en plante på bordet kjenner mange som gjerne ville hatt en kaktux på bordet jeg(men ikke hvem som helst kaktus ) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 For det er ikke mange med utovertiss jeg kjenner som engang har tenkt på å ha en slik en plante på bordet kjenner mange som gjerne ville hatt en kaktux på bordet jeg(men ikke hvem som helst kaktus ) Ehm. Er ikke HELT sikker på hvordan jeg skal tolke den men men. Det er ihvertfall ikke fast inventar hos noen av de jeg kjenner. Egentlig så er vel knapt planter i det hele tatt fast inventar hos de, men enda mindre så på databordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg