Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Seriøst Novec, du må brenne lengst nede i den mørkeste skuff i det aller varmeste down under!

 

Hvor mye måtte du betale for den skjermen?

Og ikke si at du fikk den fra jobben, eller ble sponset for da møter jeg på døra!

 

Gud så misunnelig har jeg aldri vært i hele mitt liv :cry:

 

EDIT: Noen som kan sponse meg med 25 høvdinger til en likens skjerm som Lars har? :love:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh ??Høytalerne ser ikke ut i måneskinn?? De er jo smellfete!

smellfete? har jo F A E N ikke sett styggere høytallere i hele mitt liv jo. kanskje de spiller høyt, men stygge og ekle er de.. og jeg TVILER på at de spiller særlig bra.

hehe gutten min da... 2x1200watt rms bass og nok er det bra nok lyd i dem for mine mp3'er :cool: (har desverre bare 2000watt amp :()

who cares hvis du syns dem er stygge, liker dem uansett =)

Lenke til kommentar

Liker høytalerne dine da :D

2x 15" ? :thumbup:

Hvilken forsterker kjører du dem på?

 

Bare så det er sagt alle småunger, så er høytalere til for lyd; ikke for å se fine ut... hvis du da ikke vil ha noen små dritthøytalere som ser fine ut... Eller betaler 20000 for et par "brukbare" høytalere! (Som de fleste studenter ikke har råd til! :roll: )

 

BTW, håper for din skuld at du ikke har søsken som skal "LÅNE" dataen, om tilfeldigvis trykker hull i den ene mellomtonen, å strykker inn kuppelen på begge diskantene, den siste mellomtonen og to av basselementene!!! :angry:

Lenke til kommentar
Ehh ??Høytalerne ser ikke ut i måneskinn?? De er jo smellfete!

smellfete? har jo F A E N ikke sett styggere høytallere i hele mitt liv jo. kanskje de spiller høyt, men stygge og ekle er de.. og jeg TVILER på at de spiller særlig bra.

hehe gutten min da... 2x1200watt rms bass og nok er det bra nok lyd i dem for mine mp3'er :cool: (har desverre bare 2000watt amp :()

who cares hvis du syns dem er stygge, liker dem uansett =)

haha, så du sier at hvert element tåler 1200w eller at hver høytaller tåler 1200w?

 

snakker vi 8ohm når det er RMS? har aldri helt skjønt det med RMS unntatt at det er roten av en volt enn noe slikt..

 

du har ikke veldig lyst til å gi meg en link til produsent av elementene?

 

gi meg link til den forsterkeren din også du..

 

btw: hvor stor sikring har du på kursen hvor du har anlegg/pc?

Endret av the best one
Lenke til kommentar
Liker høytalerne dine da :D

2x 15" ? :thumbup:

Hvilken forsterker kjører du dem på?

 

Bare så det er sagt alle småunger, så er høytalere til for lyd; ikke for å se fine ut... hvis du da ikke vil ha noen små dritthøytalere som ser fine ut... Eller betaler 20000 for et par "brukbare" høytalere! (Som de fleste studenter ikke har råd til! :roll: )

 

BTW, håper for din skuld at du ikke har søsken som skal "LÅNE" dataen, om tilfeldigvis trykker hull i den ene mellomtonen, å strykker inn kuppelen på begge diskantene, den siste mellomtonen og to av basselementene!!! :angry:

2x 18" ;)

 

bruker en relativt billi PA forsterker: T.AMP TA2400

 

hehe har klart å ødelegge den ene mellomtonen litt selv på fylla =P

men har tanker om å ta dem ut og gi mere space for bassene.

Kjøper noen mellomtone/diskant høytalere + en til forsterker når jeg har råd, men det koster flæsk =|

Lenke til kommentar
Seriøst Novec, du må brenne lengst nede i den mørkeste skuff i det aller varmeste down under!

 

Hvor mye måtte du betale for den skjermen?

Og ikke si at du fikk den fra jobben, eller ble sponset for da møter jeg på døra!

Takk for veibeskrivelsen ;-) Neida, den skjermen har jeg nok betalt helt selv... 25 lapper måtte jeg ut med, noen få lapper under markedspris pga. grossistavtale med Hattelco.

 

Men f... så fornøyd jeg er med den! 24" vakker bildekvalitet i 1920x1200 over DVI er en drøm å jobbe på.

Lenke til kommentar

hvorfor utviklet dette seg til en "post høytalere/anlegg" tråd?

vi har jo en slik.

 

Tenkte bare jeg skulle få tråden på sporet igjen, for om ca 2-3uker.

Håper jeg å kunne poste den fineste bula :thumbup:

Og sannsynligvis også den roligste (regner da støyen i hele bula, ikke bare maskinen) :thumbs:

 

be prep. (husker damid ikke hvordan det staves!)

(prepeared? sadskdlmgfsklgn)

 

clue: prepared :mad:

 

uansett :sleep: på det. Er dere klare med motsand til da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...