Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

:laugh: Haha, måtte bare le litt av Goophy's plass, ikke at den ikke var fin , men den så så liten og puslete ut ... :p Goophy har visst også sitti å regna matteoppgaver med ekstern kalkis ;)

Jeg vet, det er synd på meg.

Kan ikke ha pc'en på rommet mitt, siden da har jeg ikke nett-tilkobling.

I tillegg er det bare plass til en av skjermene mine her...

 

Har ikke regnet matteoppgaver, men overklokkingsrelatert matematikk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke nettverks plugg på rommet mitt heller, men en dag jeg var alene hjemme fant jeg fram det største borret jeg fant da jeg ikke gadd å sette på kontakter på kabelen ,så jeg måtte ha stort nok hull til ledninger med kontakter på :roll: , og borret meg et fint hull inn til rommet med nettverks kontakten. Skal si det ble huskestue når foreldrene min kom hjem men det var verdt det :green:

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Hadde ikke nettverks plugg på rommet mitt heller, men en dag jeg var alene hjemme fant jeg fram det største borret jeg fant da jeg ikke gadd å sette på kontakter på kabelen ,så jeg måtte ha stort nok hull til ledninger med kontakter på :roll: , og borret meg et fint hull inn til rommet med nettverks kontakten. Skal si det ble huskestue når foreldrene min kom hjem men det var verdt det :green:

Er litt stress å legge ledninger en etasje ned, spes. når det er overfylt med alt annet tull der, og umulig å få plass til en liten nettverksledning...

 

Går vel trådløst snart, men vil ikke :roll:

Lenke til kommentar
Gjør som meg, trøsk kabelen ut en ventil fra kjellern, ut i frisk luft, inn mellom viduet og karmen oppe, skvis vinduet igjen, og vips har du internett :yes:

Eller, om man har større vinduer kan en fjerne gitteret i den ventilen som er i toppen av vindusrammen, og så trekke kabelen inn gjennom det. Da kan en ha vinduet igjen slik at det ikke blir for kaldt, og samtidig internett. Og unngå det å knekke kabelen om en skviser vinduet igjen.

Lenke til kommentar
[img]http://www.hifisentralen.no/album/calie/christian_lie_muse_300_mono.jpg[/img]

[img]http://www.hifisentralen.no/album/calie/christian_lie_muse300.jpg[/img]


Her er min.. Ser ikke PC`en men.. Står inne i stereobenken... Coolermaster wave m P4 3,2 800FSB, ATI Sapphire 9800pro 256mb, creative platinum pro zs, seagate 160GB S-ATA, asus p4c800e deluxe, Plextor 708brenner, Geil golden dragon 2x512ram... avslått.. Bruker bakprosjeksjon, ramma rundt DNP plata er bygget for hånd av aluminium.. PC skjermen står på rommet bak lerretet. Californianiskese Martin Logan høyttalere og Muse monoblokker. Good lyd til spillene her. :blush: Endret av CALIE
Lenke til kommentar

CALIE: Det der er den lekreste "nerdebulen" jeg har sett noensinne :wow: .

Hva kostet de elektrostat høytelerene dine? Og hvordan blir bildekvaliteten med bak prosjeksjon?

Damned niiiice :dribble:

 

Edit: Fjernet smily overflow :roll:

Endret av GSM
Lenke til kommentar
DrErling bøyer seg i støvet for den ukronede vinneren av årets nerdebule!

 

 

-->CALIE<--

 

DrE

 

(ps, en pc på elektrostater? Blir ikke det som strikkmotor i en viper?)

He he.. Ikke når man bruker skikkelig lydkort og kobler spilleren til DAC via S-Pdif utgang.. Da blir det glimrende. Her er høyttalerne

Lenke til kommentar

Pokker, trudde det der var en mangemange tommer's plasma TV jeg.. Hvis det hadde vært det, så må jeg si at du hadde vært meget bortskjemt.. sånna koster jo 902838731273912397 tusen.

 

Men nydelig oppsett uansett ;)

 

Så kanskje ikke helt "nerd" ut .. men kanskje en litt "classy"-nerd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...