ATI TwEaKer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) slettet Endret 9. mars 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvor kjøpte du den jenten? Ikke til salgs du! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvor kjøpte du den jenten? Ei jente, jenta... Hankjønnsform på hunkjønn er ikke bra, med mindre man snakker om tranvestitter... (Sorry, bare irriterte meg litt, ikke meningen å spamme). Lenke til kommentar
GSM Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 på bokmål brukes ikke hunnkjønnsformen så ofte. Jenta er nynorsk/dialekt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 på bokmål brukes ikke hunnkjønnsformen så ofte.Jenta er nynorsk/dialekt. Å? Men det er fortsatt stygg feil Lenke til kommentar
baRs Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvor kjøpte du den jenten? Ei jente, jenta... Hankjønnsform på hunkjønn er ikke bra, med mindre man snakker om tranvestitter... (Sorry, bare irriterte meg litt, ikke meningen å spamme). her i bergen sier man ikke ei eller jenta.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 min nerdebule : på vei inn Nerdepult, Nerdeskjerm (pc). sorry for crappy pics. hadde jeg hadd et skikkelig kamera skulle dere fått sett alt det rotet på gulvet også mvh ballemann Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 her i bergen sier man ikke ei eller jenta.. just what i skulle til å si.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Haha, her er det noen som trenger å komme seg ut litt Hehe, frisk luft ødelegger lungene Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vel, kan vel nesten ikke være dårligere så her er nerdebula, eller "jenterommet" som ei venninne av meg døpte det på innflyttingsfesten.. hvorfor?? aner ikke... anyway.. bildene er noe dårlig.. når jeg trenger Ixus'n min så er den seff borte vekk.. så disse bildene er tatt med P800.. man er da ikke (skap)nerd for ingenting På vei inn døra... Hovedkroken, ser mest stolen og en reol Hovedkroken, en annen vinkel, ser skjerm(er) pc & rot Skru, mekk, test og lager (SMTL)... SMTL, samt skimting av hp nx7000 laptop, webserver (hx08) og linuxbox(router), samt sdsl 2Mbit modem Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vel, kan vel nesten ikke være dårligere så her er nerdebula, eller "jenterommet" som ei venninne av meg døpte det på innflyttingsfesten.. hvorfor?? aner ikke... anyway.. bildene er noe dårlig.. når jeg trenger Ixus'n min så er den seff borte vekk.. så disse bildene er tatt med P800.. man er da ikke (skap)nerd for ingenting Så trivelig ut. Men jenterommet? Enten så er du en jente, eller så er du kanskje bare feminin No offence intended. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 eller kanskje det er fult av halvnakne damer på veggene som vi ikke ser på bildene.. Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det ligner på et Russisk barnehjem. tror de er litt mer kresne på russiske barnehem en det der... :sick: ble litt kvalm nå eg... simpelt gjort, her tar eg på pc'en får å se noen fete nerdebuler og kanskje noen casemods, og så bare dumper du DE bildene på skjermen min! burde ikke vært lov!!!!!!! Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Så trivelig ut. Men jenterommet? Enten så er du en jente, eller så er du kanskje bare feminin No offence intended. Nei er nok ikke jente.. sikkert fordi det hang noen damebilder på veggen eller.no.. ingen aning.. nå er det nesten mer nerdete security-posters og diverse dameplaketer... dersom det ikke kom helt fram, så ser dere en poster i bakgrunnen her: "I don't ask for much in a woman" poster Endret 9. mars 2004 av Joffer Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det ser jo ut som et helvet hos noen... Får håpe dette ikke gjelder de fleste her. Der jo "greit" å ha det rotete, men skittent, ikke helledusanes..FYS! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det ser jo ut som et helvet hos noen... Får håpe dette ikke gjelder de fleste her. Der jo "greit" å ha det rotete, men skittent, ikke helledusanes..FYS! dette er jo "nerdebule" da? skakke han e skikkelig stasa opp bule da? heller en liten stinky rotete rom Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mat på gulvet er før drøyt Må jo være litt orden da, eller så finner man ikke veien til pc'en til slutt! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) nerdebula Det er da der jeg sitter å drekker cola. desktop'n som er over skjermen er en rhserver.. Colaen er ca 2 timer og 18 minutter gammel. tastaturet's "F","A","E" og "N" knapper har blitt trykt i oppført rekkefølge til sammen 13256 ganger. Det var masse unyttig info. Endret 10. mars 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) nerdebula Det er da der jeg sitter å drekker cola. desktop'n som er over skjermen er en rhserver.. Colaen er ca 2 timer og 18 minutter gammel. tastaturet's "F","A","E" og "N" knapper har blitt trykt i oppført rekkefølge til sammen 13256 ganger. Det var masse unyttig info. Eh den funket ikke... Edit: Der ja Endret 10. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 nerdebula Det er da der jeg sitter å drekker cola. desktop'n som er over skjermen er en rhserver.. Colaen er ca 2 timer og 18 minutter gammel. tastaturet's "F","A","E" og "N" knapper har blitt trykt i oppført rekkefølge til sammen 13256 ganger. Det var masse unyttig info. Eh den funket ikke... Edit: Der ja Jau, gjorde en feil først... men så retta jeg det, dessuten var det forumets feil, knappen for URL funkakke skikkelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg