Zeph Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten HerLegg merke til hjemmelagd stress less Einaste smiley som passer her er Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 kjÆre vene. mindre apetittelig. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten HerLegg merke til hjemmelagd stress less Av mangel på ord må jeg bare si Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Herre. At noen oppholder seg og bruker rom som er så skittne og jævlige er helt ufattelig. Dagen etter fest synes jeg at jeg leste på et av bildene og hviss det blir sånn på en fest der det drikkes åpenbart mere cole enn sprit så sier jeg bare en timg: HOLD DERE UNNA ALT SOM ER STERKER ENN COLA! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Nei, jeg hadde aldri klart å sitte der å tuslet med pcen, noe så Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men det ble ganske ryddig til slutt da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 tv'n så iallefall ganske fet ut.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Her er tastaturet jeg har. Knakende bra, og aldeles herlig å skrive på. Det er jeg enig i . Skjønner ikke hvorfor alle som ikke har prøvd det over en periode er nødt til å kritisere det så veldig! Når en først blir vandt med det er det ingen vei tilbake Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten HerLegg merke til hjemmelagd stress less Fatter ikke at det skal være mulig å leve i et sånt rom?? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 for å få ryddet det rommet, må du leie sånn derre 10tonns buldoser for å få løsnet alle matresta som har størkna fast i golvet.. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Her ligger det noen få av nerdebula mi og av pc'ene. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ryddig rom Digger den joysticken Lenke til kommentar
baRs Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Bilde som er pynta litt på Nokk Lyd ja!!! hvor kjøpte du den jenten? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Bilde som er pynta litt på [snart slettet av moderator] Er det et Telenor modem eg ser i bakgrunnen? [/snart slettet av moderator] Hmmm, Keytronic tastatur, eg har et slikt på kjøkken-pcen. Endret 8. mars 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
Big_Blast Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hehe de verste bildene (rotet) var etter en mindre vellyket fest det er ryddet opp nå skrive bordet er en annen sak har en tendens og fylle seg opp med dritt i løpet av helga Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Bilde som er pynta litt på [snart slettet av moderator] Eg kan legga ut ein guide om korleis du kan voltmodde henne. Denne modden vil fire-doble ytelsen. For ikkje å snakke om å forbedre stabiliteten i overklokka tilstand. He he tog du an? [/snart slettet av moderator] Hmmm, Keytronic tastatur, eg har et slikt på kjøkken-pcen. var ikke heilt pent sagt ;D Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hu mangla bare et par små fine LED's så har a vært perfekt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Haha, her er det noen som trenger å komme seg ut litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg