felix2004 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Her er min nerdebule Bilde 1 Bilde 2 Legg spesielt merke til alle nintendoene ay ay shalabays du har make høytalere som meg bare jeg har 4 stykker. hva betalte du for de ??? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 bilde 1 bilde 2 Bilde 1 er etter litt modding. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 *Au nakken min...* hehe. Skjermhøyden passer meg fint. Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 998 pr par ,og 998 for subben. er subben noe bra elle ? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 bilde 1bilde 2 Bilde 1 er etter litt modding. Pcen på bilde1 ER inne i veggen ja ? Var tøft Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Gef, jeg var ogsA pA warpzone. Hvilken rad og ved hvilket sete satt du? Rad 4 sete 11, du? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 bilde 1bilde 2 Bilde 1 er etter litt modding. Pcen på bilde1 ER inne i veggen ja ? Var tøft Ja. Kult sa kona med. Eller var kje det det ho sa? hehe. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) 998 pr par ,og 998 for subben. er subben noe bra elle ? Subben er helt grei den. Ikke verdens beste men ikke er den dårlig heller. den duger til fint mitt bruk i alle fall. Hvis jeg spiller høyt får jeg kjeft Edit: trykkleifer Endret 3. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Ulvestad: Ser det er mange som har det headset`et du har...Hva heter det? Er det bra? Sikkert et dumt spørsmål siden mange her inne har det, menmen Edit: Skriveleif Endret 3. mars 2004 av knothing Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 knothing: Trust 310 bass elns heter det. Jeg ville ikke anbefale det. Har det her, men jeg får vont i øra etter kort tids bruk pga de blir krølla og most når jeg har det på. Har hørt flere andre som har sagt det samme Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ulvestad: Ser det er mange som har det headset`et du har...Hva heter det? Er det bra? Sikkert et dumt spørsmål siden mange her inne har det, menmen Edit: Skriveleif Trust Multi 410 Bass. Øyreklokkene er skråstilde så er behagelige bare ein vei. Men ein fantastisk grei lyd for 270 kroner Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 *offtopic, men siden vi er inne på det med headset.. Jeg vil med glede anbefale Koss UR40 det er kjempedeilig, så veier det ikke mere enn, hmm, 160gram ca.. kJEMpebra lyd også. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan jeg sende mld til noen som kan legge opp mine bilder av min "nærdebule" eventuelt fikse størrselser på bildene Lenke til kommentar
Big_Blast Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten Her Legg merke til hjemmelagd stress less Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten HerLegg merke til hjemmelagd stress less At det går! Hadde det vært slikt på mitt rom eller en mulig leilighet så hadde modern "kværka" meg med hageslangen eller en eller anna kabel til datamaskinen! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten HerLegg merke til hjemmelagd stress less Fatter ikke at du kan leve i en slik svinesti. Det der var bare ekkelt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 her er en del bilder av nerdebula mi har bare wencam så det er ikke akurat den beste kvaliteten HerLegg merke til hjemmelagd stress less Neh, detta er det SYKESTE jeg har sett av et rom! At det er mulig !! KVALMT Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det ligner på et Russisk barnehjem. Endret 5. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg