ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 får jeg låne camet til bror så er det oppe snart hvis noe gidder å legge det ut fot meg? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 [quote name='C0bra' date='27/10/2003 : 00:01'] [quote name='resac' date='26/10/2003 : 21:37'] Me likes your computah, [/quote] Vant 1premie på warpzone 12 i moddecompoen med den [/quote] Er vel ikke EF Cobr@ vel hehe M@ntis her if it rings any bells Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Noen som gidder å legge ut bildet mitt for meg eller har ikke hp! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 send bildet til [email protected] så skal jeg legge det ut Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Her sitter jeg (det øverste bildet). Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 kult kabbis, vurderar å lage et slikt sjølv, men med halvmatt plexi med lys i på innvendige konstruksjoner og utvendig konstruksjon i klar plexi Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det hadde blitt tøft, tror jeg. Mitt er ferdigprodukt fra Microplex (Sunbeam). *grin* Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Her sitter jeg (det øverste bildet). Det tok jo en evighet og laste det bildet der og jeg har 3Mbit linje. Hvorfor tar det så lang tid egentlig. Var jo nesten som å sitte på 55k modem igjen jo ahahahaha Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Her sitter jeg (det øverste bildet). Det tok jo en evighet og laste det bildet der og jeg har 3Mbit linje. Hvorfor tar det så lang tid egentlig. Var jo nesten som å sitte på 55k modem igjen jo ahahahaha Det var rart. Tok ikke lange tiden hos meg første gangen jeg gikk inn. Har bare 1mbit linje. Mulig at det er noe trøbbel hos freewebs eller noe. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Pass dere gutter, nå kommer sikkert yummy og stenger tråden pga. off-topic, dere kan jo virkelig ikke poste slikt i "løst og fast". Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pass dere gutter, nå kommer sikkert yummy og stenger tråden pga. off-topic, dere kan jo virkelig ikke poste slikt i "løst og fast". Kult nick, kul avatar og ******* rå signatur. Den skal du ha credit for Lenke til kommentar
Novec Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pass dere gutter, nå kommer sikkert yummy og stenger tråden pga. off-topic, dere kan jo virkelig ikke poste slikt i "løst og fast". Trur nok ikke det blir så mye pes her - lite er så løst og fast som nerdebula vår ;-) Så får det bare stå si våge at det finnes en egen off-topic del på forumet... Bilder av bula mi kommer etterhvert også, må bare bli ferdig med noen småsaker. Ikke at det er så fryktelig interessant, men dog. Lenke til kommentar
resac Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 JIPPI... vi får se bula til Novec.. *gledesutbrudd*... *grin* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 her har dere oppdatering av bula mi, for nå er jeg nemlig stolt! slikt så det ut før jeg starte... Også tokk jeg motet til meg, dro ut alt av pulter og pc utstyr og startet å støvsuge! Og ikke nok med det, jeg tokk og hang opp noen nye gardiner (!) Rspekt Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 På tide å få det tilbake til den gamle stilen igjen før noen ler av deg? (slik som i den reklamen) Neida, bare køddah. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) ekstrem forvandling.. skal legge ut non bilder jg og.. få bare finne igjen kameraet.. (lagt det på et lurt sted ) Edit: mente til Bjaa.. Endret 25. november 2003 av kensyv Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har du hørt sangen fra øystein sunde?? lagt det på et lurt sted.. "så nå gjør jeg som noa, og går og kjøper to av alt så jeg kan miste en.." Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dohh camet er fucka, kan jo bruke webcam da men det blir vel ikke det samme? skal se om jeg får lånt et skikkelig cam .... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Here goes: Frontpanelet som ligger på skrivebordet skal på en HTPC som står til høyre for TV-en. Når den med tid og stunder blir ferdig skal den stå oppå DVD-spilleren til venstre. Det bør se ganske greit ut til slutt, med HTPC i DV-656A kabinett sammen med DV-757Ai og VSX-2011D :-) TV-en har VGA-inngang også, så 600GB med filmer etc. gjør seg godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg