Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her sitter jeg (det øverste bildet).

Det tok jo en evighet og laste det bildet der :wow: og jeg har 3Mbit linje. Hvorfor tar det så lang tid egentlig. Var jo nesten som å sitte på 55k modem igjen jo :woot: ahahahaha

Det var rart. Tok ikke lange tiden hos meg første gangen jeg gikk inn. Har bare 1mbit linje. Mulig at det er noe trøbbel hos freewebs eller noe.

Lenke til kommentar
Pass dere gutter, nå kommer sikkert yummy og stenger tråden pga. off-topic, dere kan jo virkelig ikke poste slikt i "løst og fast".

Trur nok ikke det blir så mye pes her - lite er så løst og fast som nerdebula vår ;-) Så får det bare stå si våge at det finnes en egen off-topic del på forumet...

Bilder av bula mi kommer etterhvert også, må bare bli ferdig med noen småsaker. Ikke at det er så fryktelig interessant, men dog.

Lenke til kommentar

her har dere oppdatering av bula mi, for nå er jeg nemlig stolt! slikt så det ut før jeg starte...

for.jpg

Også tokk jeg motet til meg, dro ut alt av pulter og pc utstyr og startet å støvsuge! Og ikke nok med det, jeg tokk og hang opp noen nye gardiner (!)

etter.jpg

Rspekt :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Here goes:

desk_thumb.jpg

ht_thumb.jpg

Frontpanelet som ligger på skrivebordet skal på en HTPC som står til høyre for TV-en. Når den med tid og stunder blir ferdig skal den stå oppå DVD-spilleren til venstre.

Det bør se ganske greit ut til slutt, med HTPC i DV-656A kabinett sammen med DV-757Ai og VSX-2011D :-) TV-en har VGA-inngang også, så 600GB med filmer etc. gjør seg godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...