clinton Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Her er noen bilder av "nerdebula"Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Tok også noen casemod bilder i samme slengen for de som er intresert. Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 EDIT: Kjøpte ny stol i dag.Stol Fresh Skjerm !!!!ønsker meg en slik jeg og... har nesten make stol ;--) må være det nest tøffeste rommet jeg har sett... men må være en liten rakker som bor der siden romemt ikke er så stort Takker men størrelse teller ikke Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Her er noen bilder av "nerdebula"Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Tok også noen casemod bilder i samme slengen for de som er intresert. Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 EDIT: Kjøpte ny stol i dag.Stol Fresh Skjerm !!!!ønsker meg en slik jeg og... har nesten make stol ;--) må være det nest tøffeste rommet jeg har sett... men må være en liten rakker som bor der siden romemt ikke er så stort Takker men størrelse teller ikke vet at det ikke er størrelsen som teller, det er LENGDEN !!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Her er noen bilder av "nerdebula"Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Tok også noen casemod bilder i samme slengen for de som er intresert. Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 EDIT: Kjøpte ny stol i dag.Stol Fresh Skjerm !!!!ønsker meg en slik jeg og... har nesten make stol ;--) må være det nest tøffeste rommet jeg har sett... men må være en liten rakker som bor der siden romemt ikke er så stort Takker men størrelse teller ikke 19" eller 17" skjerm? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 19" eller 17" skjerm? 17" Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Passiv eller? jepp. men den trøkker meget godt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Her kommer min nerdebule Skulle ønske jeg hadde en bedre stol... Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hær e mi nærdebula bilde-1 bilde 2 Ja, har dn røe stiln no.... Go å sitte på, åsså en fotskammel under pc-bordet for maximal komfor Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 hva er vitsen med å sette opp en gammel toshiba ??? jeg hadde en slik en, men kastet den for leeeeenge siden ;D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Her er noen bilder av "nerdebula"Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Tok også noen casemod bilder i samme slengen for de som er intresert. Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 EDIT: Kjøpte ny stol i dag.Stol Fresh Skjerm !!!!ønsker meg en slik jeg og... har nesten make stol ;--) må være det nest tøffeste rommet jeg har sett... men må være en liten rakker som bor der siden romemt ikke er så stort Takker men størrelse teller ikke vet at det ikke er størrelsen som teller, det er LENGDEN !!! its not the sise of the boat ,it is the motion of the oceane Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Passiv eller? jepp. men den trøkker meget godt Hva slags høytalere og forsterker har du? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Passiv eller? jepp. men den trøkker meget godt Hva slags høytalere og forsterker har du? jeg har en gammel toshiba forsterker. tror den levere 300 til 400 W. og den driver KUN suben Endret 16. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Bilde som er pynta litt på Nokk Lyd ja!!! Endret 17. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nokk Lyd ja!!! hva slags kabinett er det der? *musketeer powah!* ThaAndre Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har... Hmm si det. Skyhawk!! I øyeblikket jeg kjøpte det, var jeg ikke så opptatt av casemodding Det står GlobalWin på det, men på kviteringa står det SkyHawk så.... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kommer snart med en ny bule som jeg kan vise dere, i mellomtiden kan jeg whine litt; Gi F... i å quote bilder ffs¤#"%!%"#&!" FFS... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Yepp yepp..får vell hive ut et par bilder av nerdebula mi Her sitter jeg ca 90% av døgnet å kooozer meg [sNIP bilde] Når jeg ikke sitter på pc'en ligger jeg på sofaen å ser på tv: [snip Bilde] Ai ai ai! Den sofaen så rett ut sagt njudelig ut. Hva for en er det og hva kostet den? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Yepp yepp..får vell hive ut et par bilder av nerdebula mi Her sitter jeg ca 90% av døgnet å kooozer meg [sNIP bilde] Når jeg ikke sitter på pc'en ligger jeg på sofaen å ser på tv: [snip Bilde] Ai ai ai! Den sofaen så rett ut sagt njudelig ut. Hva for en er det og hva kostet den? Den kostet vell, ehm........hmm.....vet ikke......fikk den av mine foreldre en gooood stund tilbake.....! Men ja, den er NYDELIG å ligge i....Zzzoooove godt der ja Lenke til kommentar
muv Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Her kommer min "nerdebule" Vinkel 1: Senga og skapet mitt. Ikke så veldig interressangt kanskje Vinkel 2: Her er da min praktfulle pc 2 stk. 19" skjermer. Vinkel 3: Sofaen og tven min. Til slutt må jeg få med Coca-Cola alteret mitt! Legg merke til den søte glassflaska i front, på 0,2l Kjøpte den i Polen. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Og da var rundturen i norges nerdebuler kommet til meg... Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg